7.13.2010

~Teka Sex~



chop!!!eiffel nk wt men teka-teka lak…asal taj0k cm jijik+18SG jerk kan!!!
tak derlah smalam eiffel kuar ngan ahkak eiffel lagih…biase r..manyak mende nk kena uruskan…pastuh dia bawak anak dia neh



kowang cuber  teka dak kecik neh gegerlz ker beb0yz??aper???nk adiah…adiah nyer pakej menjager dak kecik neh seharian… XD *jz joke*






sat g eiffel gtau jawapanyer…


++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
(apdet)
sowee r eiffel lmbat apdet...
okeh ne nk gtau jawapn diw...beboys...aiz bet0ll....aiz bnjer kiter aiz batu cmp0r spesel satuh =P


ramai yg hengat dak gem0k neh gegirlz...ahkak eiffel pown sengajer jerk
wt rmbut cenggituh sbb dia ckp dia kepingin anak pomfuan*mangsa keadaan*
(sangat kesian ngan ineh dak kecik) lagiiih pic dak gem0k ituh


~pesen rambut sama ngan ma’ dia suatu maser dulu~


~neh pic dak gem0k tuh ngan ma’ dia(my sis)~
okeh..nk citer tuh jerk... =P



6 comments:

AiZ said...

berdasarkan bentuk mata, hidung dan mulut... kompem ini bboy.. ^__^




Aiz latest entry
Blogger jenis apakah kamu? PENIPU?
Original waka waka bukan shakira la
Negara millionaire yang miskin



ingin buat link seperti ini juga? Klik disini

cma..cimot..shimoro said...

ala semlm lupa lak aku nk tg girl2 ke boy2...hahhahahaha aku cuma pasti org panggil die adik..hahahah bising seemlm ka toilet nk..hahahha

-telordibasuh- said...

ni telor ni hehehee

eiffel said...

telor lu cmneh ker =P

fndrocka said...

aku teka lelaki..

cma..cimot..shimoro said...

ala semlm lupa lak aku nk tg girl2 ke boy2...hahhahahaha aku cuma pasti org panggil die adik..hahahah bising seemlm ka toilet nk..hahahha