8.16.2010

~Amalan Petua~

seperti yg korang tau, ei memang suka usha pasal petua nk jadik ketua neh…oit banyak r korang…ngat giler kuasa ker???petua jer lah!!!petua tok kesihatan dan kecantekkan…ngeeee



biase r, neh kan blog pompuan…mesti ader share sket-sket pasal nk kasik cun*walaupown empunyanya tak cun kann…huhuhu*



camneh, ei memang dari masa bajar g ei da tau…petua tok bg bibir kaler pinky cm babi*carot ker ne???*huhuhu



memula ei dengar madu lebah bole kasik bibir nampak cun…ei da cuba, bila da letak kat bibir, dia asik nk termasok lam mulot jerk…sedap gak ea madu tuh…tapi disebabkan ei pakai dimalam ari, cam leceh la, da basoh muka smua, pastuh nk turun g dapor lak nk amek madu tepek kat bibir, da la nk kne pkai sudu platik…leceh kan…



pas da malas nk nek turun, ei pown tak buat, sampai ler ei dapat tau, yg ubat gigi pown bole kasi bibir korang nampak merah merekah…ngeee  ^.^




ei pown try ler…mende neh ei da try adela lam 2-3 malam…rutin bwu ei pas bersihkan muka sbelom tido


ei pown sapu ler ubat gigi…kt bibir atas dan bawah…





kt lam toilet ei memang pakai cap colgate total whitening…isi dia kaler biru…bila ei pakai, dak kecik tuh nyaris mati terkujat…yerla, mata ei kan ley tahan menakotkan, pastuh lepaskan lak rambut ngan mulot cenggituh…bila ei masok bilek aunty ei jerk, dia pown terkejut…




“Oit, pasal ko ne???” tanya aunty ei.

“Nak bg bibir seksi.” jawab ei senyum memalu…ngeeeee





“Eeeeee…tak cekci pown. Menjijikan ader lah” kata si gedix kat ei.

“Aku giget mulut ko jap g.” sound ei tepek kt dak kecik tuh.





Esok pagi nyer*pg tadi* ei pown usha kat cermin. Neh adalah hasil pas korang kepam semalaman. Klo ubat gigi korang biar dia kering, kan akan terhasil keputihan*keputihan???cm laen jerk* walaupown ubat gigi tuh kaler biru pada asalnya





“Tak cantik pown.”komen si gedik.

“Belum basoh g, memang r.”jawab ei.

Lepas da basog. Nah, ini hasilnya. Amacam okeh tak???



takleh letak gambar bebesar…ngah free hair…kai ju tido g…ada ke???ngeeeee

Enhanced by Zemanta

6 comments:

alvin takda umah harga 8juta said...

masak letak ubat gigi tu wa ingat bibir org kena sawan..


ada petua dari utara itali..nak mencantikkan bibir letak tahi kuda belang..lu try la..kalau bibir lu cantik lu bgtau wa k..kalau tak cantik..kompom camtaek kan..


nge~~~~

eiffel said...

hahaha...gwa pown memula terkuja tgk mulot gwa wey...da r ngah mamai2...


-.-" camtaek la lu nyer petua dr itali tuh

Hamzah Ian said...

fuhyoo.. gua ade dengar petua nih..tp bile buat bibir merekah jd.. argh...

Mohd Fakhrurazi Jamaludin said...

aku pernah try gak menda nie tapi nanti bibir kau jadi kering.eh aku jantan nak watpe bibir merah-merah.wakakaka.

Lya Colours said...

ada org ckp letak madu
dulu kita penah buat, tapi lama2 dah malas
ngeeee

eiffel said...

hamzah + fakhrur :: yeker..t gwa try lam sminggu..tgk okeh ke tak t gwa gtau asilnya

lya :: letak madu pown ei da try