9.06.2010

~Salam Lebaran...~

Salam…



Hey korang!!! ei dah nk turun jb…barang smua da pack malam tadi…siang jap gi, ei da nk bergerak…




Mungkin dalam seminggu berada di sana…kat sana pown tak tau lagi bole online ker tak…
Sudahlah dapat cuti sebelas ari…pastuh ei siap add-on plak…adesss -.-"






Bukan apa…ei ngat nk tolong kedai mak skit…tuh yg menambahkan cuti



T ei musti rindu ngan blog ni…rindu nak blogwalking blog korang… T.T



Wey, sebelom tuh…


Ei nak mintak maap sangat kat korang…ei tau..ei memang suka membahan…dan terslalu buat korang terasa…emo, marah dan sewaktu dengannya…




Hey…


ei hanya manusia biasa yg tak lari dari buat salah…terkadang dalam emosi kita juga tak terperasan kan itu...sori ek korang….





Maap zaher baten…


Disepanjang ei blogwalking dan membuat entry…




Salam Aidil Fitri…buat semua yg pernah menyinggah kat blog ei yg tak seberapa ni…




Salam…

6 comments:

diana said...

selamat hari raya...
maaf zahir dan batin..
hati2 ye..
semoga selamat sampai..

marina anakcikbob said...

samat ari raya beb..

maisyara Pot! Pot! said...

selamat hari raya juga makcik. ;p


maaf batin jela erk? zahir kita belum jumpe lagi. ngeee^^

Linglung said...

maaf diterima walau lu xde bbuat salah..selamat hari raya :)

Lya Colours said...

dear selamat hari raya
maaf zahir dan batin

hamzah ian said...

dah raya!!!hehehe