9.05.2010

~Tektik Beli Nomor~

Sejak ei pakai nomor 012-xxxxxxxx yg ei beli kt city square, jb taun lepas...
bole dikatakan banyak gk lar panggilan yg tak ei kenali...memang nomor ei tuh cantek dan senang jerk nk ingat...sebab nomor yg berulang




klo yang tersilap tuh tak perla...yg tak bole blah tuh, klo dia da tau salah nomor...pastuh klo dia tahu pompuan yg pakai nomor tuh...kompem asik nk kaco jerk... -.-"


#####

ketika petang tadi sedang asyik bermaen game fesbo0k baking life dan cafe world...
tetiba f0n ei berdering...dengan langkah yg malas ei melihat nom0r yg tidak dikenali terpapar di skrin...lalu mengangkat fon...


"Helo, Joe ada???" 

"Nak cakap ngan sapa???" 

"Ngan Joe." 

"Hah???Tak ada nama Joe kt sini. Salah nomor la."

"Iye ker???Tapi saya rasa da betol nomor ni."

"Yeke. Salah tekan kot. Apa nomornya???"

"012..." 

"012...hah pastuh???" 

"Tapi betol lah ni nomornya."

"Eh, tak mungkin. Cuba encik tengok betol-betol nomornya."

"Ni sapa ea???" 

"Nak kol sapa???"  

"Awak nk jual tak nomor ni???" 

"Hah???Jual nomor???"

"Eh, tak." 

"Asal tak nak ea???Cantek r nomor ni"


'Sebab camtek lar aku tak nak jual. Klo CAMTAEK kompem aku da jual punya' kata aty kecik ei -.-"


"Tak. Saya tak berniat nak jual nomor ni pown." 

"Owh, yeker???T klo awak nk jual, awak kol nomor sy ea. Saya berminat lar nomor awak ni"


"Hah, insya'aalah." jawab ei sopan.


ei terus mematikan fon. setelah beberapa detik, bunyi mesej plak yg masok yang berbunyi...




"Hai, sory ganggu, saya berminat dengan no tel awak, sebab tu saya kol tadi. Nanti papehal klo awak berminat nk jual no tel tu, bgtau saya ok?? Saya nk beli dari awak."


macam tuh pown bole ker???sambil ei ngah buat entry ni...ada lg mesej dari nomor tuh...






"Hai, wat pe?Ganggu leh?"

klo ei cakap tak bole plak kn macam melayan plak kan -.-'


p/s :: klo korang nak kaco owner dia...korang bole la mintak ngan ei... 013-xxxxxxxx -.-"


p/sS :: NOMOR ei BUKAN TOK DIJUAL...


sekian time kaseh...



2 comments:

Otromen Bulat said...

kesiannya

beli la baru..

Linglung said...

gua pun ade juga nombor yang nak dikasi kacau ni..