10.05.2010

Beruntung Ker???


salam...



berdasarkan entri lepas ei…



dalam erti kata len bersambung la…

bukan ei ada ternampak mana-mana lagi batang berjuntai…

tapi wat happen after ei call puRpLe…




lepas 10min, puRpLe pown sampai…bajet nk jadi hero lah kan…

da masok lam keta, ei pown citer la…

puRpLe pown member komen…


“Ko ni, da banyak kali kena macam tuh.”

“Tuh la pasal” jawab ei.




“Aku rasa dorang tengok muka ko jd horny kot” kata puRpLe sambil ketawa.



wat der?????




‘JADAH DORANG NAK HORNY LAK TENGOK MUKA AKU???????????????????????????’



‘APA NGAT MUKA AKU NI CAM MARIA OZAWA KER????’





-picca kt d'muara-


macam ni ada muka meng-horny kan ker???????

















camtaek!!!










#####






di dalam kereta, selepas kami sempat mencekik nasik ayam yg di masak oleh pinkY…kami bergerak pula ke pantai d’muara…setelah menerjah pantai d’muara…kami menuju pulang ke  umah pinkY semula…



ei pown bercerita pengalaman tambahan pagi tadi…



kemudian pinkY juga berkata…



“Dah banyak kali ko kena kan???” tanya pinkY.


“Yup. Seingat aku adalah dalam lima kali.” jawab ei.






“Untung ko epy. Belom kawen da dapat tengok. Pastu dapat lak tengok macam-macam jenis dan kaler.” kata pinkY seolah-olah kecewa sebab dia tak pernah kena.















camtaek!!!







p/s :: Otak nakal ei berimaginasi…apakah respon pinkY klo dia berada di tempat ei???



5 comments:

Linglung said...

tuh namanya beruntung!! kah kah kah!

AyuE SurihanyOt said...

bg aku untung ahh...hahaha

ber_u_wang said...

wayang free

he he he

PinQib said...

haa.. dosa kecik ke besar tu ha?



Jum Singgah yer
Latest entry di:

Anak kucing comel takda bapak
Tuorial tambah koleksi fonts
Maksud sebenar iklan raya Tv3

eiffel said...

linglung, ayu beruwang :: watder?????
menakotkan jerk klo gwa yg jd mgsa!!!

pinqib :: entah..bukan gwa yg nk sgt tgk -.-"