11.19.2010

Hati Nak Balik


salam…

di saat ini.jam menunjukkan 8.56malam, Jumaat, 19 Nov

badan dah mula rasa sengal-sengal…orang kata kalau semua otot kita mula rasa sengal tanpa aktiviti berat…itu menandakan kita dalam keadaan yang stress…



yup, ei rasa cm agak stress. Ini belum kes 1st day ABC!!!

sakit pinggang jangan tanya macam mana…just duduk pown terasa sakit kaki…lapar?


kurang…mungkin kerana sakit sendi jelas terasa…dan ketidakselesaan pabila 1st ABC a.k.a PMS!!!



argh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


*baru dapat sms dari my aunty…



‘Lambat lagi balik. Ada problem. Lapo’



disaat ini ei rasa nak nanes… T.T


tak buat apa-apa pown rasa letih! ni kalau drive mesti jalan giler jammed…tuh belom kira nak kena amik abang ei kat Duta Mas…

*dia tak derk lesen…jd ei yg kena anta/amek dia

6 comments:

hackshitam said...

camtaek...
abc.
allah bagi cuti,
hahaha

maisyara Pot! Pot! said...

aku lau PMS jgn ler org tegur aku. tak pasal2 kena sergah tanpa sebab T___T

Lya Colours said...

biasa lah pms mesti lenguh2 otot
kita kalo pms peha rasa lenguh2 gila

hamzah ian said...

ow.. grr

mier@merr said...

aku asek nanges je klu pms...penat ar..

Cikbelog said...

kalau PMS..abes segala otot rasa cam tak berfungsi..ngan perut sakit cam nak berak sembelit pon ade gak.hadoi