11.08.2010

Pengganti


salam…



AMARAN SOPAN ::  Jangan Membaca Entry Ini Ketika Mencekik.




ai korang…semalam ei melakukan pembersihan iaitu mencuci jamban. Maklomlah anak dara ‘terajin’, cuci jamban pown sebulan sekali…huhuhu





Korang cuba tengok sinki lepas ei basoh ne, bersih, putih dan suci kan!!! Musti korang nak tahu apa rahsianya kan!!!







Nah, ini dia…beros jamban yang telah berkhidmat selama lebih dua tahun…ngeeee





Sory-lah ea sesapa yang guna sinki dalam toilet bilik ei tuh…ei tidak menjumpai span…jadi ei guna jerk apa yang ada…dah berkemban baru pasan…tak kan nak berkemban turun bawah amik span pulak kan…lantaklaaa…





Kaedah ni sama seperti ei praktikkan pabila ei nak cukur bulu tapi pencukur plak tak jumpa…korang janganlah camtaek sangat…bajet ei cukur bulu pakai beros jamban!!! giler ker wey?!!!



disebabkan tak jumpa pisau cukur…ei pown rembat jerk pisau cukur abang…biasalah laki…stok simpan pisau cukur tok cukur misau atau janggut…ei plak boleh tibai cukur bulu ketiak ngan bawah….muahahahaahahahaaa



apa beza pisau cukur laki ngan perempuan ea?




korang yang laki tuh, jangan ler pepurak terkejut plak…sebab ei dah tanya kawan-kawan perempuan ei ramai gak yang stok merembat pisau cukur abang atau adik laki dorang…ada tuh lagi teruk…tak pernah beli pisau cukur…katanya, dia hanya rembat ayah dia punya jerk!!!






camtaek kan?!!!




kira ei ni tak derk keji sangat kan?!ngehngehngeh…




kepada abang ei…manalah tahu…dia menggedik bukak blog ei…terbaca kan…







“Ko tamara kan…aku guna pisau cukur ko buat cukur ketiak(+bawah sekali). Agak-agak time cukur misai tuh, ada bau-bau bacing sikit tuh…ko tak payahlah nak imagine apa-apa ea walau pown aku cukur sebelom mandi. Sebab kita kan satu genetic, kalau ko wangi, macam tuh gak aku.  Anggap jerk tu ambir pure…pewangi semula jadi adik mu ini. Ko pown tak payahlah pepoyo sangat, macam ko tak pernah jerk rembat aku punya pisau cukur. Aku tau, kekadang ko rembat pengetip bulu mata aku tuh untuk ko cabut bulu ketiak kan!!! 


Ko tampak kacak pagi ni.Serius!!!Ini mesti sebab dah guna pisau cukur kan.”






Dari adik mu yang agak camtaek sikit…ngehngehngeh






34 comments:

Encik Tikus said...

cis perempuan pun ada pisau cukur rupanya. baru gua tahu

Lya Colours said...

weh berus jambans kita sama lah !!
tp kita punya ada dot2 kaler putih

acidburn junkers said...

camtaek perangai..hahaha

eiffel said...

encik tikus :: -.-" kesian nyer lu xtau.... T.T


lya :: gedik ah ko...nak yg ada polka dot...

eiffel said...

acid :: eleh...ko pown sama gak kan...gyahahahahahaaa

acidburn junkers said...

x ah..ak kedekut sikit..lps gn simpan leklok jer dlm bilik..skali 2 jer kantoi..abg ak siap tnya...eh..pisau cukur ni ko pnye ek..ko gn cukur pe ek..lg mo tnye.camtaek kn...kn..

eiffel said...

acid :: gyahaaaahaaa..ko ckp r..pe ingt pompuan xderk bulu ker..hahaha..

pe r dorg ni..xkn nk simpan plak bulu ketiak cm dorg...huhuhu

acidburn junkers said...

konon2 bajet hot la simpan bulu ketiak cm britney spears..muahahahaha

Frodo Baggins said...

asal x tunjuk gambar2 lain lagik weh??
yg bley merangsang jiwa?

eiffel said...

acid :: jijik wey!!!huhuhu

frodo :: gambar apa lg ko nak??gmbar lubang jamban yg bersih pas aku cuci nak????

gedik ah ko...abg aku tuh xckup meransang jiwa ker?ko kn gay...muahahahhaa

Whoopz said...

Lps ni gwa simpan pisau cukur gwa dlm peti besi.. X sanggup gwa alami peristiwa mcm abg lu.. Ketiak+bwh then gwa plak wat cukur misai? Dem.. X sanggup!

diana said...

aduhai..
akak biasa beli yang dalm peket banyak2 tu..jadi tak de la kes merembat pisau cukur suami.ada sehari 2 dia tak sempat nk beli baru dia ambik pisau cukur akak..yang belum pakai lagi la...tapi katanye tak sedap pegang.memang tak boleh kongsi kita punya la...heheh

eiffel said...

whoopz :: tuh ler lu xtau..sambil mencukur sambil mendapat haruman...pastuh idong lak kembang kempis amik bau...kahkahkah!!!!

oke..peti besi tuh pastikn org len xtau...

diana :: tuh ler..kte pown beli lam paket2..skali bila tgl satu jerk..tuh yg jd camtu :P

maisyara Pot! Pot! said...

rajin akak kita yg camtaek ni. muahahahahahahaha xD

Tipah said...

erk. hygenic ke pakai bekas org ni ei?

Catherine- said...

hahahahaaa....perangai ko sama camtaek cam aku!!

** aku simpan stok baek punya beli di watson (yang 1 dozen sepeket tu..yg kaler pink beli thn lepas haha)pastu lupa mana simpan!
rupanyer abng aku dah rembat..camtaek kannn....

eiffel said...

maisyara potpot :: -.- diam ah..tau r ko xpenah cuci jamban!!



tipah :: lantak lar..aku xslesa bila ramai sgt bulu ni


catherine :: wakakakaaa..sama cam aku wey..bila stok punya la banyak.lam paket2..pastuh kdekut xbg abg aku amik..tuh yg sorok2.last2 xjumpa..camtaek der!!!

seee..aku da ckp..rmai jerk pompuan wt cmni..kehkehkeh

Peminat Katie Holmes said...

haha.
macam2.
aku tak pernah rembat pun family aku punya shaver,haha

Mario said...

ceh....sib baik aku baru lps makan...

miss lolly a.k.a luvfareda said...

cis encik tikus baru tahu cis..


meh j0in c0ntets meh =)

hackshitam said...

keh keh keh,,,
baru gua tau,,
perempuan pun ada bulu jugak eh?
oooo...
minda gua tercemar..

camtaek!haaha

✿....rossa alina....✿ said...

hahahaha..kaki rembat rupanya.. ;p

J. Abdullah said...

faking punya adik. kahkahkahkah! geli siall!

eiffel said...

bkn katie holmes :: bila terdesak..ko pown akn merembat gk!!



mario :: ko xyah imagine lelebih!!!



mis lolly :: -.-" tuh le psl!!

insya'allah...




hackshitam :: lu pown bwu tau gk ker?poyo r lu!!

eiffel said...

rossa :: disaat terdesak jerk :P

j.a :: lu g imagine lbh2 wt per...


gwa pown geli der klo tau...muahahhhaaahhaa

Nurulbadiah Lai said...

hahahha..lawak dowh..
berus jmban siapa de gmbar lagi tu..lawak2..

eiffel said...

ler...beros jmban sndirik ler..bwu ler ada bukti!!

plumpy.tootsie said...

pkai veet lah babe.haha!

eiffel said...

veet gwa mls nk beli...sbb klo gwa beli veet compare pncukor biasa..da bole ade lbh 10btg tau..bole wt stok 8taun!!

Amni said...

lain-lain kan pencukur popuan ngan laki.. popuan nyer cam feminin sikit.. hehe... bersih singki tu.. wallaaa.. part lain tak sanggup tengok.. nak makan.. haha

eiffel said...

amni :: tak sgop tgk xper..jgn pai xsgop pakai..muahahahahaa

ziela salih said...

haram jadah entri mu

ziela salih said...

haram jadah entri mu

arieftarmizi said...

ak pakai gilette mach3 turbo...
3 blade...layan siot...
hahaha....