12.02.2010

Sekilas


salam…


hey korang…tiada mood dan ei sedang malas nak taip panjang-panjang…


kerana…mereka mudah mentafsirkan entry hanya dengan tajuk tanpa mengetahui apa isinya…


nah…jadi, kamu semua baca sajalah tajuk tanpa ada isi…

mudah bukan?




p/s :: macam tuh, ei boleh up-kan entry sehari beratus gamaknya… -.-”

13 comments:

Frodo Baggins said...

ahhhhhhh ... ni kategori entry 'goncang2' kat genting kan?
ai like yuuuu ... sangat menjoda!!!

mario said...

hehe...ni pesal pulak ni majuk2 ni...

eiffel said...

frodo :: tahula mlm ni mlm jumaat!!!
mencik tau abam prodo ni!!


mario :: huhuhu...tacin2 -.-"

Catherine- said...

makan dalam tuu....

maCy said...

ni pun consider entry ke? kui3

maCy said...

macy pna letak gamba ngn tjuk je ei. lg best. haha

mier@merr said...

isi adalah takde mood.

huraian isi aje takde..hee~

eiffel said...

catherine :: dalammmm sesangattttt..

macy :: tak pown..
owh, er..tgkla..klo ada picca camtaek..t kte tepek kt sini

mier :: er...sbnrnye...jwpnnyer..ada kt komen sblmnyer...

::cdot the dot:: said...

jnji update...boleh gak aku jengah2..

marina anakcikbob said...

sekilas bontot d OU aku tau sapa pemilinya,, muahahaha,,

Fyzal said...

ini betul2 sekilas punya entry.. hehehe.

eiffel said...

cdot :: lama xketemu ;P


marina :: aish...tahu saja kao montot sapa itu...


fyzal :: xberapa la bro

Ah Chik said...

entri nie camtaek! hahaha