2.07.2011

Raja Lawak Yg Tak Lawak


salam…

hey korang.ei ada banyak citer.jumaat ari tuh ei ada tertengok raja lawak.dah lama giler kot tak tengok…citer kat astro pown bosan…layan jerk la
1, 2, 3 peserta dah settle buat persembahan.tapi sikit pown tak mampu menggeletek perut…
hatta menarik segaris senyuman, padahal ei ni seorang yg mudah tersenyum
yg paling tak boleh blah, lawak lame-tard nak matik, dan diceduk dari intenet. sumpah camtaek!
tak kreatif langsung!


hanya pengacara jerk yg oke…sampai ei berasa pelik, siapa yg masuk raja lawak ni…peserta ke pengacara?

5 comments:

Lya Colours said...

ish boring gila raja lawak musim ni
malas nak tgk
ari jumaat ari tuh tertengok gak, apa ntah nama peserta tuh, ntah apa2 je. boleh pening tgk lawak dorang sbb x lawak ok

eiffel said...

@Lya Colours :: tuh lar pasal!!!!

Catherine- said...

aku pun x tgk. tgk nazmi je dr belog mofasad. ngeeee~

eiffel said...

@Catherine- :: tuh lagik lar aku tak sempat tgk~

Khumaera Ismail said...

tapi ade la 1-2 aje yg lawak..yang laen hampeh~!! T__T