2.01.2011

Sambut-Menyambut


salam…

hari ini Kuala Lumpur bercuti sebab hari wilayah…
abang ei yg bekerja di Hartamas seronok bermanja dengan selimut ketika ei keluar rumah*cemburu di situ…

dari wiki cuti hari wilayah sempena meraikan Kuala Lumpur sebagai ibu Negara…
tapi yg jadi lebih musykil, kenapa Putrajaya + Labuan pown gedik-gedik dapat cuti?
nape dorang pown tak sambut dorang punya tarikh penubuhan sendiri ke…

ibarat orang lain punya bufday, ko pown sibuk nak sambut bufday jugak…
g lar celebrate sendiri!

p/s :: esok cuti 1tekom…owh, yeah!

5 comments:

Lya Colours said...

yeay esok stat cuti CNY seminguuuuu

Catherine- said...

hahaha...

bukan pasal bufday! tapi pasal "pangkat"

nama pun "hari wilayah" bukan hari kuala lumpur atau hari putrajaya atau hari labuan.

cam hari guru atau hari jururawat juga. kenapa mereka sibuk juga mahu cuti hari pekerja?`

kehkehkeh camtaek!

eiffel said...

@Lya Colours :: jgn selonok sgt~

eiffel said...

@Catherine- :: lol~

tp motip cuti krana ari wilayah utk smbut KL sbg ibu ngara, bukan sambut putrajaya atau labuan...

haih...penin

yg pntg aku xcuti! T.T

marina anakcikbob said...

ko keje mana ha? bukan kat KL ke?