11.09.2012

Produk Cantik Dan Putih -kan Kulit


Assalamualaikum…

Sesejak aku dah tetapkan tarikh haritu, adik aku pulak dah sibok nak soh aku pi cantik kan kulit la.Kasi kulit muka licin halus semua bagai tu.

Bulan lepas dia bagi aku produk A-DHA. tapi lepas seminggu aku pakai, kawan aku cakap…produk-produk yang ada pengelupasan antara produk yg berkemungkinan ada merkuri.

pehpehpeh…

sejak tu, aku dah stop pakai!**korang pi la rajin gugel ye. aku tak ingat mana ntah link semua tu.pi je google produk bermerkuri..nanti keluar la kot. member aku plak sibok dengan produk Tabita. Siap tanya dekat KKM lagi ko! 
Dan KKM dah reply pon email tu, dia cakap produk Tabita tu, 
MEMANG SELAMAT!

Samalah macam produk SNE yang aku tengah makan ni.
 Tapi produk A-DHA dia lupa nk tanya. So, disebabkan aku malas nk email, klo email pon tunggu dekat sebulan, so, aku makan jela SNE tu.

Kalo tak silap, SNE tu Heliza Helmi dengan Adira ada makan. Lagi pon ada kelulusan KKM.

Aku rasa yakin sikitlah.

Bulan lepas adik aku soh makan SNE, untuk kesihatan kulit. Dan BE plak untuk putihkan kulit. Kira dia la yg belanja satu box SNE tu!



Harga ley tahan wooo…SNE RM220 sekotak dan BE RM240 sekotak. 

Pehpehpeh

Dalam ada 60biji. Sila bayangkan, sehari kne makan 4biji, 2siang, 2malam. **Klo 60biji tu hnya untuk 15 hari je?pfft!

**untunglah adik aku yang baik hati sponsor woiii!!!

tu sebab, masa memula makan SNE tu, lepas papan yg ketiga, terus aku makan sebiji sehari. kekadang lupa nk makan, lepas seminggu tu, adik aku tanya la.macam mana. bila aku jawab makan sekali sehari, terus dia bising.

Aku jawablah, ‘ala, nanti habis.Nak beli tak mampu!’

kahkahkah

Sekali dia cakap, ‘kepala ko, ko pi makan!Klo habis t aku order lagi!!!’

pehpehpeh

terus aku telan balik 4biji sehari. sekali hari selasa lepas ni, barang yg adik aku order, sampai ke opiz. 

Yeay!**oke, silap.alhamdulillah! :D

 Nak tau banyak pasal SNE, pi la google woiii!!Ingat ni konter pertanyaan ke? Jangan malas sangat. kahkahkah!!!

Aku dah telan bebanyak bebesar pil tu, tak cantik gak, siap!hahaha

10 comments:

anakGAJAH said...

SNE tu parents aku amalkan. aku tak makan but aku lumurkan SNE tu dekat kulit berparut aku dekat tangan ni. boleh tahan dia punya kesan, terbaik la erk? :D

rin said...

untunglaaaa dpt mkn free.

nk try jgk lah SNE. huk huk. tp tunggu duit bonus. ;)

chaiyokk99x ei!! moga makin cantik!

Sab Buenoo said...

huyo. karang klu dh nampak kesan, kongsi2 la yer ;D

haLyZaQiut said...

X sabar nk jumpa alpi...mesti wajah dah halus mulus tulus suci murni....

ketikketok said...

idam cantik? cubalah resipi mudah fungus BBC MARDI Station hanya di MARDI Station CH

Azida Fauzi said...

Dik...betoi ka TaBITa ok dan selamat?

Eiffel Kawaii said...

azida : yup!tu feedback dr KKM**sorry lambat rply

IDAYU said...

Tapi ada yg kata x ada KKM...btl ke Tabita selamat dik..??

Eiffel Kawaii said...

idayu : mgkin dorg xapply or reg.tp klo ikot KKM, dorg sahkn oke

Anonymous said...

TUL KER PRODUK TABITA SELAMAT..SAYA PERNAH PAKAI MENGELUPAS BILA GUNA TONER LG LER PDEDIH GILER..ADHA PUN SAYA PERNAH CUBA.CUBA TENGOK KRIM SIANG MALAM TABITA N KRIM SIANG MALAM ADHA SAMER JER BEZA ADHA TAKDER TONER....LG SATU CUBA TENGOK TONER TABITA BILA KERING KAT TEPI DIA JD CAM HABUK BESI...TRY TEST...TAPI SAYA TAK TAU LAR RAMAI PAKAI BERKESAN KAN SAYA CAKAP JER