2.02.2013

Soklan Bodoh


Oke, aku dah ada idea nk buat entry!

Tadi aku pi BW, ada satu komen tu yg mksdnya lbh kurang…

klo ko dapat isteri yg baik, nanti ko tak sampai hati nk kawin lagi sebab taknak lukakan hati dia, walau pon ada yg sudi jd bini ke2.

Kekadang, laki yg ada 9 akal ni pon ley tahan kelembapan dia, ye.

Macam ni lah aku bagi example, jangan pandang gender laki atau perempuan ye, tapi cuba pikir dengan logic, ada ke sesiapa yg suka bila pasangan dia ada skandal lain atau curang???

Ada ke???

Cuba klo bini ko ada pakwe lain.

ko marah,kan

jadi apa bezanya dengan perempuan???

mestilah marah!

Inikan pulop nak kawin lagi.

Soklan bodoh piang betei!

No comments: