10.08.2014

Aisyah Umairah 6 bulan 3 minggu **agaknyala

Assalamualaikum, 

Hai hai...Oke sebenarnya nak update sambil letak gambar Aisyah Umairah bebanyak tetapi masalahnya internat tak berapa nak ramai, jadi tak boleh nak letak.

Bila duduk rumah jaga anak,antara yang bestnya ko boleh tengok perkembangan anak ko sendiri, dan ko lah yg pertama sekali tau. 

Misalnya bila anak aku pandai menyebut ‘mam...maa’
Bila dia sudah pandai mengangkat kedua tangan minta didukung
Bila dia sudah mengenal siapa mamanya dan siapa yg dia tak pernah jumpa
Dan tadi, Aisyah mula pandai merangkak.

Sebelum ni dia cuma menyelar, dan baru angkat bontot, pastu goyang-goyang.
Tadi bila aku tinggalkan nak basuh pinggan, macam biasa, dia menangis berjurai-jurai air mata sambil panggil mama...kalau minggu lepas, dia menangis dengan posisi macam nk merangkak dan tangan sebelah macam memanggil mama

Kali ni, dia dah merangkak sampai ke tengah hall. Bayangkan, dia belum pandai merangkak, tapi sebab dia nk cari mama dia, dia boleh merangkak sejauh beberapa meter.
Kesian aku tengok. 

Payah anak asyik nak berkepit ni.mandi pon 10saat je. Godok gigi cuci muka pon tak sempat.tsk tsk tsk

Okela, Aisyah Umairah dah bangun. Esok-esok aku update lagi

2 comments:

Tukang Karut said...

masa ni kena ambil gambar/video banyak2... kengan ni... anak dah besar dah tak comel lagi dah...

Sabirah Sab said...

godok gigi pon sedap didengar. hehe. hai alpi. :)