8.03.2011

Hamba Free


Salam…

Oh hoi~

wah, dah lama saia tak mencarut di sini. sebenarnya, kekadang tu memang ada je idea nak membebel, tapi masalahnya.bila saia dah duduk depan monitor ni, lebih banyak masa saia berfikir lalu menjuruskan kepada termenung. Boleh dikatakan banyak file.doc iaitu entri saia yang separuh jalan. ye, saia menaip dimenggunakan Microsoft word. camtaek betei, kan.

Itu tak termasuk lagi entri tahun lepas. Hurm…nak letak ke tak. Nak letak ke tak… Saia sarankan anda membacanya lepas berbuka puasa.

AMARAN :: Citer ini mungkin mengandungi kandungan 18SG ke atas…sesiapa yang agak-agak tak cukup umur tu, dipersilakan pangkah dengan kadar yang segera.
Sekian…


Bulan itu bulan ramadhan, mungkin dalam tujuh ramadhan, ei sendiri tak berapa ingat. Namun member ei PinkY dan juga PuRpLe telah kecundang akibat bendera Jepun.
Yang tinggal hanya ei yang masih gagah berpuasa.

Pada waktu senggang, tanpa ada class, PiNkY dan PuRple turun bawah ke mapley di tepi kolam renang. Pastinya mereka ingin menapau nasik sorang sebungkus. Sebaek mereka pulang dari menapau, mereka seolah-oleh dikejar anjine, dengan kadar yang pantas mereka menutup pintu.

ei keluar dari bilik mereka lalu bertanya

“Korang ne apasal???”
“Tak derk lah. PiNkY ni, adaker dia cakap t ada JAIS nak tangkap kita tengah tapau nasik”, jawab PuRpLe.

“Wey, betullah. Ko tak tengok berita yang kena tangkap tuh.” jawab PiNkY.

“Klo agak-agak nak kena tangkapkan, kita tepek jerk pad berdarah kat dahi dia, baru dia paham sket. Ingat orang sesuka aty je ker tak pose,” kata PuRpLe memberi idea yang agak kotor di situ.

“Paler ko, tepek pad berdarah!!! Terus suwey hidup dia, dow!”

“Mesti gaya macam citer cina hantu lompat tuh kan! Tapi dia tampal kertas yang bertulis tu biasanya pakai darah ayam. Ini, slumber jerk pakai darah ko wey. Pure!!!”kata saia mula berimaginasi.

“Wey aku rasa idop dia bukan takat suwey jerk, terus ikot jerk cakap ko!!!” tambah PuRpLe.

“Huhuhu…Tau tak per. Dah klo tepek pad berdarah celah kangkang, mana tak suwey dow!!! Itu belom termasok bau hanyir campur kepam…tuh belom campor ngan bau palat…” jawab PiNkY.
“Woit, ko ngat apa??? Nasik kangkang ker r???” tanya PuRpLe.

“Perghhh!!!” saia cuba membayangkan kata-kata PiNkY.

“Eh sengal, pad memanglah letak kt celah kangkang takkan kat celah dada lak kan, ko neh” tambah PuRpLe.

“Hei, letak kat dada nak buat apa??? Ko ingat aper??? Susu mengalir!!!” balasPiNkY pulak.
“Jadah betei korang nak bergaduh pasal pad punya hal, kan. Yang penting korang dapat hamba abdi, wey!Kahkahkah!!!”
Cerita yang seterusnya adalah merapu. Entri yang telah diperam selama hampir setahun.  ◘_◘

Moral of story : Jangan beralasan uzur sangatlah.

: Hormatilah orang yang berpuasa.

**cam tade kena mengena jerk.lantaklah.kbai…



10 comments:

NAJ HEBAT said...

haha.

bongok.

hantu cina. toink.toink.toink.

nanaj sedang menggambarkan situasinya.

kehkehkeh.

DuniakuAbstrak said...

-__-"

Sab Buenoo said...

O__O"

[ - ] xtionkamen / ﺈﻴﻛﺸﻦ ﮐﺂﻤﻳﻦ said...

lu uzur ke alfi..
tlg tapaukan gua kepsi diner plate 1..xlupe juga pad berdarah tu..bukti gua nk bg kt JAIP kl kene tgkp xpuasa..nt gua leh ckp "tok, ni pad saya..nampak..bdarah kan??"

ghost writer said...

bukan takat suwey,GILAK!

cikpepel said...

haha...setahun meroyan kene tepek pad

Lucifer said...

._.'

Pena Marhaen said...

pad tu apa??i-pad ke?keh3..

Dark Half said...

>,*

HEROICzero said...

sungguh saya cemburu kamu2 yang berdarah .


ahahahhahaha .


okbai .