10.07.2011

Entry Ni, Berat Sikit

Salam…

Disebabkan kebosanan, saia gegedik nak jugak letak lagu. Padahal saia juga berasa annoying kalau jenjalan memana blog yg ada lagu. Nak-nak lagu entah hapa-hapa. Tapi lagu yang saia letak ni, memang memula saia dok bahan-bahan. Tapi lepas dengar sampai habis, rasa sedak pulak. Padahal lagu ni dah lama kot.
Tangga - O...Teganya






Ini adalah contoh video yang saia dah berjaya tepek berpandukan tutor dalam ni.
Kalau tak silap, apapownbolehbukakdanbolehloadingtapitaktahulahbeteiketak. yang penting, guna html ni, tak kena block oleh kampeni ni. myaahhahahaahahaaa




Ole Winky Beauty Eye
Download video: FLV format


Lepas ni, dah bolehlah saia letak bebanyak drama korea kat sini.lulz


Owh lupa,  disebabkan ada dua media yang telah tepek di sini, maka entri ni berat sedikit. heu heu heu

6 comments:

Sab Buenoo said...

sedapla pulaks.

ghost writer said...

cibai tul..haha.aku ingat berat tang mana.

HEROICzero said...

video aku x tengok . lagu tu , ha ha comel bhaii !

dizHanie said...

errmm bkn nk komen sal lagu neh!tp im lookg 4 my sahabat yg M.I.A scare tibe2!why??

nurkaloi said...

tak penah dengar lagu uh
tp cam comel jerk

marina anakcikbob said...

weh mana kau punya FB?
kau delete aku ek?
sampai ati. T_T