12.13.2012

24


Assalamualaikum

‘Sahaja aku takmo update blog semalam walaupon tarikh yg cantik itu adalah bufday aku, tunai.’

Semalam genap umurku 24tahun. Dan tahun yg pertama berstatus isteri KA.

---

Tiada persediaan, tiada sambutan. Yang ada hanyalah ucapan ringkas melalui fon.
Dan semalam berlalu seperti hari sebelumnya.

Tak apa. Sebab aku tak mengharapkan apa-apa. Memang aku begini sejak dari kecik lagi. Aku tidak pernah pula nk menangis kerna tidak diberikan penghargaan atau apa. Kalau dia terlupa sekali pon, aku tak pasti aku akan kecik hati atau apa.

Sebab bulan lepas, aku terlupakan bufday dia. Ye, aku terlalu sibuk dan sangat stress. Itulah alasan aku kerna terlupakannya.

Semalam,  aku berasa sedih sikit, KA tetap juga tiada dekat dengan aku.
Kami kini tinggal berasingan. Jauh sedikit buat sementara waktu. Dan semalam hari pertama dia mula bekerja. Jadi, aku tak mahu merengek seperti anak kecil. Biarlah dia bekerja dengan tenang.

Kalau bukan aku yg boleh memahaminya dan mempercayainya, siapa lagi?

2 comments:

Sab Buenoo said...

nanti dah duk dekat okla tu. :) hehe.

♥ أينوم said...

Happy belated birthdayyy!