9.27.2011

Actor Full House 2


Salam…

Tadi saia sesajalah beborak dgn kawan saia pasal drama yg giler pames di satu ketika iaitu Full House, tahun 2004. 



Kalau awak tanya saia, saia akan jawab. Rain itu tidak kacak, tapi dia comel. Dan badan dia sangat pelik. Badan sasa muka comel?!!Jadah woittt!!! Macam cacat jerk saia rasa. Muka macho barulah sesuai berbadan maskulin, ye dak?!Cuba bayangkan ada beberapa orang nak pukul Rain tu. 

Pergh, kalau Rain tu bukak baju. Kompom orang akan berlari ketakutan tengok badan six pack dia. Tapi bila tengok Rain tu senyum je, terus hilang rasa takot. Sebab Rain comel sangat. Kahkahkahak!!!Kekadang saia rasa muka dia cam bebudak pown ada.heu heu heu

Then tadi saia masuk twitter, ada sorang admin utk beberapa page drama Korea update status yang berbunyi

fet888 'Shocco locco
Please Support our Full House 2 OFficial Fanpagefacebook.com/pages/Full-Hou… fb.me/VsVdnQBx

Ye. Saia mengaku saia folo dia semata untuk mengetahui perkembangan drama Korea yg latest dan pames di sana. Heu heu heu…

Jadi saia pown gugel dan dapat tau, Full House 2 akan dihasilkan dan watak utamanya ialah No Min Woo dan Hwang Jung Eum telah disahihkan pada pagi semalam (26 September 2011). Ye, bukan lagi Rain dan Song Hye-kyo.

No Min Woo dan Hwang Jung Eum

Kalau korang nak tau, No Min Woo ni juga salah seorang pelakon dalam drama pames iaitu My Girlfriend Is Gumiho.




Yang saia tak tahan ialah muka No Min Woo ni sangat jambu dan jelita mengalahkan Jang Geun Suk saia yang kachak serta cun itu!!


Ye, saia mengaku Jang Geun Suk sangat kachak bila berambut pendek dan cun giler bila dia berambut panjang. -..-”


Tapi gambar No Min Woo ni saia tengok muka dia macam iras Nasha Aziz kan.kahkahkahkah!!!




Oke, apa pown. Setelah tengok No Min Woo yang jelita itu, saia rasa teruja plak nk tengok.kehkehkeh

camtaek!

8 comments:

Jamie said...
This comment has been removed by the author.
myMOONyet said...

ayat ko macam lahanat makin hari ke hari. gyahahahaha! yup! memang rain itu pelik, badan saso muka comel. pergh! tapi, serius aku cakap.... dia senyum sebijik macam sedara kembar aku. ngeee ^^ sila percaya. tak cayo, hang meh datang kampung aku tengok :P


aku semangat ni nak tengok cerito full house 2 ni. kalo tak best, aku ubatkan hati ni dgn layan balik full house lamo. kikiki xD

myMOONyet said...

aku rasa tadi aku comment macam ape jep... semangat kunun nak layan cerita korea, dah download heartstring, tak lelayan gak cerita tu. anime gak aku cari :P kikiki~

myMOONyet said...

hai sayam... saya kebulur pula nak sepam ruang ni... ^^

myMOONyet said...

cerita korea apa lagi ko dah layan?

myMOONyet said...

ngeeeeeeee ^^

eiffel said...

Heartstrings,city hunter, spy myung wol, romance town.yg len,akj lom tgk g

nurkaloi said...

eii byk nye dah tengok
kaloi takpat laa citer heartstrings uh
stressssss !!!!