10.20.2012

Mahal

Suatu masa dulu,abg aku penah kompelin. Tentang harga singlet perempuan yg mahal di MNG. Katanya,bygkn,harga sehelai singlet pun dkt rm70. Singlet je pun. Tp dlm hati aku pulak berkata, dia tak tahu yg sebenarnya harga bra jauh lebih mahal dr singlet tu. Bra berjenama pun harga sampai beratus-ratus. Padahal bra je pun. Lainlah tudung, pakai di luar,org nampak. Ini..pakai dekat dalam. Hey,siapa yg nak tengok melainkan laki ko je?!! Laki ko pon belum tentu kesah dgn bra cap apa ko pakai. Even ko pakai baju jarang pun,bukannya nampak pun bra cap Audrey Skiva semua tu!**whahaha

Published with Blogger-droid v2.0.9

2 comments:

anakcikbob said...

aku luar dalam pakai barang RM10.
mihmihmih..

Afasz said...

jom beli singlet ...pakai kat umah :D