6.16.2010

~Kedai Mak~


Salam ai korang sume…klo korang usha entry eiffel yg lepas eiffel ada letak pic kna..skarang ne eiffel da ade mood nk citer… XD (sila baca entry sebelOm klo xpaham)

~mak eiffel ~




Eiffel turun jb sebab akak tunang eiffel kawen, (kira bakal kakak ipOr ler ne) =P  tu yang eiffel turun jb…sambil tu, g la jumpa paren eiffel yg da jadi orang johor
Eiffel memang ada banyak sangat nk citer..memula skali eiffel nk citer sal kedai mak eiffel…sape yg kenal eiffel ketat-ketat MUSTI tau yang mak eiffel ada kedai kt pandan city, jb. Tapi sekarang ne telah diambil aleh oleh adik eiffel dan juga dibantu oleh abang eiffel

~adik eiffel*tengah penin*~


Klo korang nak tau, mak eiffek memang da lama la berniaga…susah tau nk buat bisnez ne…lebey-lebey lagi klo korang xde modal dan hanya pakai modal dari keuntungan yang korang dapat yang tak seberapa tuh…klo korang ade modal itu da len citer oke…

~abang eiffel (owh, tolonglah jangan pose cm tu)~



~bwu tampak macho XD~



Mak eiffel dari dulu lagi mengharapkan kami mewarisi dan menyokong bisnez yang beliau buat…tapi kteorang memang tak minat, sebab kteorang tau penatnye nak wt bisnez ne…mak eiffel juga pernah berangan-angan untok memiliki sebuah emporium yang terkemuka…jadi sebab itulah, mak eiffel akan cuba jual segala benda yang dia rasa bole jalan…walaupown bagi kami smua tu merapu je…jadi klo korang g kedai mak eiffel, korang jangan tanya nape kedai mak eiffel tu ada memacam…huhuhu

Masa eiffel da mula minat men blog ne, kawan-kawan eiffel ada la bagi cadangan tok wat bisnez sampingan dan wt blog khas tok bisnez tersebut…tapi eiffel tolak, sebab mak eiffel sendiri ada kedai tapi eiffel tak minat nk buat bisnez…





Tapi bila tengok kedai mak/adik eiffel yg “sarat” tetiba eiffel jadi minat tok tolong dorang…dan eiffel ada bincang gak lah ngan adik dan abang eiffel…mereka nampaknya tak bersetuju…macam-macam isu yang dibangkitkan…seperti mereka balek penat dan tak de masa nak tengok blog pastu nk update lagi…selain dari tu, dorang cakap leceh la…nak g pos lagi…dan macam-macam yang perlu diambil kira…jadi eiffel terpaksalah mengalah dan respek dengan keputusan dorang…tap eiffel juz nak share manalah tau, kot-kot orang johor ade yang berkenan =P





~ne inner Syria yang eiffel rembat~



Wat masa ne, ne jela kot…eiffel ade keje nak sambung…bubye
::as’salam::



                                                                                                              Also to be continued =P …


14 comments:

marina anakcikbob said...

wahh...senang ah nak kawen nnt..
xsusah nak cari baju..

alfi a.k.a epy (kawaii eiffel) said...

hahaha...tau xpe..bwu ngat nk rembat sepasang dua...t ley r jadi model tok kedai mak XD

p/s::laju giler ko baca...aku bwu je post entry ne

cma..cimot..shimoro said...

aku nk gak ade x saiz aku..huhu mesti xde menci r

alfi a.k.a epy (kawaii eiffel) said...

lek r cma...klo ko nak t aku tnya adik aku
lagipown mak aku ckp, mende ne ley oder...papehal pm je aku =P

marina anakcikbob said...

hahaha...
aku kan pantas..

eh,kalo aku nak bli,
musti dpt diskaun kan?
ahahahah..

alfi a.k.a epy (kawaii eiffel) said...

hohooho..pantasnyerr... XD

MUSTIII ade diskaunn... rege bek punya...
papehal t pm je =P

marina anakcikbob said...

hoho...
i likeeeee...

alfi a.k.a epy (kawaii eiffel) said...

ko like, aku pown like gk XD

p/s:: kowg jgn upe pomot kt memember =P

marina anakcikbob said...

ala...senang je..
ko uplod kat FB,pastu pomot la..
sure laku punye..
org zaman skg mmg ramai yg shopping online..
salah 1 nye = aku..
ahahahaha....

alfi a.k.a epy (kawaii eiffel) said...

memang aku nk wat cm tu..tp abg+adik aku cm xberminat..spt lam entry aku tu...hurm...

marina anakcikbob said...

ala...lantak die...
bior ko yg usaha kan secara online..
da kate xminat bisnes,ko wat cara online xde la rs mcm berbisnes sgt..

alfi a.k.a epy (kawaii eiffel) said...

hurm..tu r pasal...tgk la cmne...pape pown kne bncg ngan dowg..sbb dowg kn tokey..huhuhuhuhu

-telordibasuh- said...

hahaha ko layan si marina kaki merepek ni ehehe...sory akak marina hahahaa

marina anakcikbob said...

dush! - sebab panggil aku kakak...
dush! - sebab ko pon nyemak kat sini..
dush! - err..xde sebab...
lariiiiiikkkkkkkkkkk....