5.10.2011

Sangat Amerika Tahu!


salam…


PER :: Cerita yang berkaitan haruslah di bawah sekali. kerna, bagilah saya peluang untuk membebel sedikit.

lama juga saya menghilang.ceh, tiada siapa pun mahu peduli tahu!
tapi saya peduli hapa. saya sebenarnya mahu membuat perjanjian untuk diri sendiri. saya nak merajinkan balik diri saya untuk berjogging kerana mahu sihat, bukan untuk kurus. iyelah, saya sudah kurus, mahu kurus mana lagi? sampai tinggal kulit? -.-”


saya mahu jogging asbab saya merasakan lutut saya sering menghadapi kekejangan. pada mulanya, saya syak kerana saya sering menghadapi jem yang amat sangat setiap hari di mana hampir 3-4 jam sehari yang perlu saya redah. tidakkah ianya menyumbangkan kekejangan otot. Tambahan pula, di opiz saya hanya duduk, duduk dan duduk. Tamara dan Lija ajak lunch luar pun saya malas. Takut sangat ketiak basah. 


Yang sebenarnya, saya mahu letak title entri ini ‘bra yang hilang’. entah kenapa saya terus batalkan niat murni saya. sebab di fb saya, saya ada menggunakan perkhidmatan network di mana, ia akan auto post di wall fb saya.



Maka, akan terteralah tajuk ‘Bra Yang Hilang’ di wall saya. Bayangkan jika ofiz mate saya-yang-baru-tahu-nama-saya-padahal-saya-dah-dua-tahun-keja-disini tuh baca. 

Btw, kami sudah saling ber add-add tahu.Kemain!


Kalau dia terbaca entri ini, malulah saya!**lol***ceh, orang lain baca tak malu pula.****orang lain tak kenal saya, lantak merekalah.
******monolog saya sendirian.


jadi, saya pun tukarlah tajuk.




Masa hari minggu baru ini, saya telah menemani mak cik saya ke Jusco depan rumah. Lepas beli barang, kami melepak di Nyonya Delight. Tengah lepak-lepak, saya nampak sorang awek berbaju singlet. Saya tak pasti Chinese ke Melayu tapi saya peduli hapa, kulit dia cerah kot. Lantak dialah mahu bersinglet atau apa. Awek itu bangun dan berjalan keluar, tiba-tiba saya ternampak……**saya malas mahu tulis apa yang saya nampak**kemudian, saya lihat dadanya kiri dan kanan…betei ke tak ni????

Sah!


Pada mulanya, saya ingin berkata… awek itu sangat Amerika!


Namun, saya hanya berbaik sangka bahawa bra awek tadi telah hilang. Sama ada dicuri oleh mymoon macam babon atau dia mahu udara yang lebih dicelah dada. Maklum sajalah, sekarangkan musim panas.

18 comments:

eszol raar said...

36C???

eiffel said...

eszol :: tak.mungkin 34B.

aan malas nak sign in said...

saya 34C saya ok





ah.benci ah kau kurus. jeles.tp cian kau.muda2 dah kene osteopotosiskejadahsusahnakeja

Raihana Izzati said...

Aku dari kecik masalah tulang. Kalau sujud, lutut meletup-letupbunyi.

Alah. Dia kasi bebas lettew. Tak baik pakai selalu. sesak nafas.keh3

Kau berapa?haha

*lesap*

eiffel said...

aan :: itu lar.asyik duduk saja.xmemasal ada osteoperosis**klo xsilap mcm ni eja.

pdhal aku minum jerk susu cekelat.**oke, da bbrp mgu gak lar aku miss.lol

klo ko bgtau ko saiz pown, ko ingt, aku nk adiakan bra kt ko ke?lol

eiffel said...

raihana :: aku syak ko xsuka minom susu.tuh sbb kecik jer.

g minom susu anlen perasa cekelat lar.sedappp...on nom nom nom

klo xpkai kt uma tu xapala.ini, kat luar kot.karang kena sorok kt semak, baru tahu!

klo aku bgtau, ko nk belikn bra tok aku ke?lol

bujal X said...

34A~ kan eiffel kan? kan?

eiffel said...

bujal :: itu saiz siapa itu?jgn cakap, bini lu punya.

marina anakcikbob said...

aku pong teringin nak mengudarakan tetek macam tu.
tapi sedar2 berada d bumi malaysia.
terus insap.

Jemari MonteL said...

x Amarika laaa size beso tuh... puh puh puh !!!

HEROICzero said...

keji! tengok sorang !!

camtaek.

DuniakuAbstrak said...

pergh pergh

diana said...

bra yang hilang??
elok jugak tu..
untuk traffic..
heheheh

eiffel said...

marina :: nk jd amerika lettew!


montel :: kira, dia ni amerika wannabe jerk!lol


heroic0 :: sory.lupa nk amek picca!lol

eiffel said...

ayul :: ehem.buat apa tewww?lol

diana :: trapik tiada nilai lagik.hikhikhik

Whoopz said...

kalau dah melanjut tu xyah la nak tunjuk2.. X stim p0n..

haLyZaQiut said...

amerika muu....

haLyZaQiut said...

eh lupa lak alpi, haritu kat mamak syed bistro ni, kita nmpk lagi la...bukan just teet je...tp keseluruhan tanpa ditutupi....lagi AMERIKA...koh3...