6.02.2011

Chemistry.


salam…


korang pernah dengar tak pepatah.

“Kalau kita fikirkan seseorang, orang yg sedang kita fikirkan, juga sedang memikirkan tentang kita.”

Kiranya, kalau awak tengah berfikir pasal saya, maksudnya saya juga sedang berfikir tentang saya.

Alah, macam kes rindu-rindu tuh!


Saya dapat quote ni hasil membaca novel.  Pada mulanya saya tak percaya. Tapi setelah beberapa insiden terjadi, saya berasa…kagum dan**perasaaan yang sukar dimengertikan.


Contoh insiden yang saya mahu beri ni, lebih kepada dalam persahabatan. Malaslah mahu memberi kisah-kisah cinta camtaek saya. Malu tahu! 

Tapi kawan saya kata, mengikut kajian benda ni memang betei. Saya pown tak pasti.




Masa saya di zaman kolej, seperti korang selalu baca, kawan baik saya adalah puRpLe, pinkY dan puteH!

yang paling rapat adalah puRpLe. setiap hari kami berkepit. Ya. Mengalahkan belangkas. Siap ada kata kami ni kembar pown ada. Ada saya, pasti ada puRpLe. Macam tu lar sebaliknya. Disebabkan kami setiap hari berkepit, jadi bila cuti sem. PuRpLe yang merupakan anak tunggal, sering dilanda kebosanan.


Sementara saya pula kena turun JB, membantu emak saya dikedai. Bila bosan, selalu merindui member-member terutamanya puRpLe.

Ketika saya teringatkan puRpLe, dengan tak semena-mena, saya mendapat panggilan dari puRpLe. puRpLe ni gila sedikit. Dia boleh bergayut dengan saya lebih sejam lamanya, mengalahkan orang bercinta kan! Saya pown kekadang sengaja tak bagi dia letak fon. Ada saja cerita kami yang tak habis-habis. Dan selalu jugak si puRpLe ni kena marah dengan parent nya akibat bil telepon rumah melambung. Ya, dia pakai telepon rumah kol henfon saya. lol~




Yang sebenarnya banyak lagi. Tapi saya ingat yang satu tuh.
Macam saya ada perkatakan di entry ni, saya dah turun JB dah. Selama lebih kurang seminggu. Mungkin sekarang ni dah nak sampai pown. Oke, ini entry autopost.hikhikhik


Jadi, awak semua jangan rindukan saya tau. Nanti saya juga akan rindukan awak semua. Jaga diri tau.sob sob sob…**mengesat air mata dan menghembus hingus. Lalu mencalit pada awak.

Sebagai tanda ingatan dari saya untuk awak semua.



**woi blah lah woiiii!!!!tak payah nak bajet artis sangat lah!!!! tak ada sape nk rindukan ko!!!

camtaek!

Yela-yela. nak perasan sikit pown tak boleh. Mencikkk!!!!kbai.

11 comments:

serenity said...

aku tak rindu kau TAW! tak payah nak rindu aku!




kikiki~




btw, aku harap sangat ia benar2 adalah fact.

Aslyna Asrin said...

aku terkenang kat ko kalo hal camtaek jadi kat aku..

oh camtaek..

marina anakcikbob said...

kan dalam hantu kak limah balik rumah ada kata.

"kalu kito ingat kat demo, demo ingat kat kito." eee... seram.

Fyqa said...

hehe ;)

eszol raar said...

woi blah lah woiiii!!!!tak payah nak bajet artis sangat lah!!!! tak ada sape nk rindukan ko!!!

camtaek!

haLyZaQiut said...

i miss u honey.............lol

HEROICzero said...

pernah fikirkan aku?

maaf. aku belum lagi mahu terfikirkan kamu.

sekali lagi.


maaf.

Lucifer said...

woi blah lah woiiii!!!!tak payah nak bajet artis sangat lah!!!! tak ada sape nk rindukan ko!!!

camtaek!

2.6.11

Lucifer said...

aku tak rindu kau TAW! tak payah nak rindu aku!




kikiki~




btw, aku harap sangat ia benar2 adalah fact.

2.6.11

Lucifer said...

pernah fikirkan aku?

maaf. aku belum lagi mahu terfikirkan kamu.

sekali lagi.


maaf.

3.6.11

Lucifer said...

serius macam hamster header tu.


hnss hnss