6.22.2011

Tajuk Yang Blur.


Salam.

oh tidak. saya dah lama tidak membebel panjang di sini telah membuatkan saya kehilangan identity. Namun, saya tetap mahu mencarut di camtaek.


Sebenarnya, saya berasa agak jengkel pabila melihat seorang itu terlalu dipuji. Juga di dunia blogger. Ini bukanlah istilah cemburu. Tak, buat apa saya mahu cemburu? Apakah dengan cemburu, maka saya dapat apa yg saya inginkan?


Tak.

Jadi, ini bukan cemburu. Cuma perspektif saya.
Apa yang saya lihat. Pabila seorang blogger yg bg saya, tak adalah lawa mana macam xuxu dan buah oren tuh, tp dia disangjung di puja mengalahkan artis. Saya tak kesah jika anda meminati mereka. Tapi jika semua komen pown seperti


Awak tampak hot bila berpossing sebegitu.

Kakam cantek lar. Pakai apa pown cantek.

Mata kakam bulat macam meow meow.

Dan komen mereka langsung tidak ada kena mengena dengan entry yg ditaip oleh retis tersebut. Homagok! Sehingga saya berasa musykil. Apa yg mereka dapat dengan berbuat begitu? Tak rasa seperti anda sedang menjilat punggung mereka, kah?


Kenapa kalau mereka cantek giler pown? Kamu ingat dengan puji-pujian kamu itu, kamu akan dapat tiket vvip nufnak ke?


Jadi, di mana kononnnya mereka berkata ikhlas mahu berkawan? Pada saya, kalau anda ikhlas. Sepatutnya, walau camtaek mana pown fizikal saya, ianya bukan tiket untuk awak berkawan dengan saya. Saya juga tidak peduli tentang fizikal awak semua. Bukannya mati pown tak berkawan dengan si cantek dan awak tidak hinalah jika berkawan dengan si hodoh.


Entahlah. Mungkin saya ini bukan jenis yg gemar memuji dihadapan. Dan ya, saya memuji awak dibelakang awak semua. Kagum dengan kecantekan awak semua. Atau lebih tepat, memuji Kuasa Dia, Milik Dia. Kalau ada perempuan atau lelaki yg kacak pown. Saya tak kan lah mahu cakap dengan dia. Sebab saya tak mahu mereka bangga, riak, sombong lantas terlupa tanah yg mereka pijak ini juga sama seperti mereka. Saya sendiri juga tidak gemar dipuji. Kerna saya tahu. Saya akan hanyut dan alpa.


Padahal, awak tak tahu. Berapa banyak bedak telah saya tepekkan dan pelbagai teknik pencahayaan yg dimainkan. Ah, kamu semua juga tertipu dengan gambar saya. Kahkahkahkah!!!!


‘Oit-oit!!!Jangan nak perasan sangat boleh tak? Gambar ko bukannya cantek sangat pown. Camtaek adalah.’**siri bercakap depan cermin.-.-”


‘Telah Kau jadikan aku rupaku secantek-cantek makhluk, maka Kau hias jugalah kecantikan itu juga pada akhlak ku’ – muhasabah diri balek. Bersyukur tp jgn riak.


Pst :: Itu sebab kekadang saya malas mahu percaya gambar digital skrg.kehkehkeh.

17 comments:

bujal X said...

tapi kamu adalah cantik eiffel~~

*memandang dengan penuh nafsu.

muCux said...

jijik siot manusia cam 2 puji lebey2
pas2 manusia yg di puji jugak lebih lebihan membuatkan aku nk muntah bila bace. . .perlu kew????
shittttttt!!!!

marina anakcikbob said...

itu bukan salah mereka. itu salah pengkomen. ko tau, ada pulak blogger guna status 'blogger' untuk dapatkan sesuatu. contoh diskaun etc. annoying.

haLyZaQiut said...

kita suka tgk pompuan cantik...awk cantiklah alpi...sy nk kenal awk dgn lebih dekat lg...lol

AyuE SurihanyOt said...

aku cantik je tp takde org puji aku pon..mcm mna nk jd pelakon nih??

eiffel said...

Bujal :: ko jijik.hahaha

mucux :: kan,kan.kalo kita tego,kata kita cemburu pula.mencikkkk.


Marina :: ye.aku sedg berkata tntg blogger yg fans pd blogger yg lain.

Owh,really.dpt diskaun betei ke?aku pown nk ckp ngan smua org lar.kahkahkah

eiffel said...

Lija :: xsanka,lija pown da kena penyakit Tamara.lulz.


Ayu :: im speechless.lulz

haikalblank said...

tajuk ko dah memang blur dan itu paling sesuai..

mata aku blur bila tengok gadis cun dan mantap.

*nyum2, mai abg kipas punggung sat.

Raihana Izzati said...

ada je blog sorang girl comel tu. serius comel sama umur dengan aku.

blog dia penuh gambar.

tetiap kali buat post orang mesti comment macam, "tak kisah la pape pun.janji awak comel' =_____=

eszol raar said...

aah kau tak lawa


lulz

myMOONyet said...

aku suka kawan dgn ko bukan sebab ko CANTEK, but sebab ko CAMTAEK! ok? ^^

myMOONyet said...

hai eszol rawr rawr~ still merajok lagi? kikiki ^^

HEROICzero said...

saya suka blogger cantek.


.END.

eiffel said...

haikal :: ko lelaki tipikal.


raihana :: lulz.macam tau jerk sapa.kehkehkeh


zozol :: baru tau ke?lulz


moon :: aku tau.sbb ko pown camtaek kan.hikhikhik


heroic0 :: ye.anda juga lelaki tipikal.

fairuz said...

err aku tau kot blogger mane yang tipu gamba dia terus jadi cantik.aku jumpe depan2. makaihh jerawat bykkk.. gune adobe photoshop nampak sgt la. hahahaha

HEROICzero said...

jadi anda blogger perempuan tipikal yang tidak gemar blogger perempuan cantik yang tipikal ?

=)

RastaMat said...

sedap la menjilat punggung sebab ada rasa

CAMTAEK!!!!


hahahahha...