6.08.2011

Imbangan Duga.


salam…


oh hoi!!!**memekik bagaikan bini tarzan yang hanya berkemban menggunakan kulit harimau bintang. Namun masih lagi terserlah ayunya dengan duduk bersimpuh dan tersenyum lalu mempamirkan lesung pipit. Memekik dalam keadaan duduk bersimpuh? Ayu, bukan.


Kejadah permulaan entry cenggini? -.-”


Namo lah tanya besh ke idak saya cuti hampir seminggu ni. Haruslah! Terutamanya apabila segala 
keperluan di taja sepenuhnya oleh adik dan kakak saya. Gembira tahu!


Rasa macam hampir seminggu itu pown tak puas. Terasa mahu bercuti lagi saja. Banyak mahu cerita. Antaranya, adik saya telah mensedeqahkan kesemua seluar jeansnya pada saya. Bukan tak muat. Tapi dia mahu menukar imej katanya. Abis jeans cap Guess, Calvin Klein, dan seluar paling komannya adalah Levi’s dihulurkan pada saya. Mujurlah saiz pinggang kami sama. Yang tak sama adalah semua seluarnya panjang. Maklumlah, adik saya ni gagah orangnya.


Selain itu, saya juga dah beli kain untuk baju raya. Tapi malangnya, saya tak jumpa lagi tukang jahitnya. Adik kata, nanti dia hantarkan. Masalahnya, ukuran badan saya tak bagi lagi. Adess.


“Tak apa, ikut saiz aku je lah. Nanti kalau dah siap, boleh aku rasmikan dulu.” adik saya dengan bijaknya memberi idea.


“Kalau ko dah pakai, itu masih dikira baju raya lagi ke? -.-”  ” tanya saya penuh kejijikan.





Yang paling best adalah, adik saya meminta mp3 cap sony milik saya.

“Kalau kau nak mp3 aku, kau pilih. Sama ada mahu bagi aku ifon ko ke, atau psp ko tu ke atau pown laptop tu. Pilih.”


“Ah. Tak de.”


“Tak de. Tak adalah mp3.”

22 comments:

eszol raar said...

k

Lucifer said...

hamster

Lucifer said...

kenapa hamster jarak2

Lucifer said...

hari tu dekat2

Lucifer said...

langsung tak macam tahi

Lucifer said...

tahi lagi comel dari hamster

Lucifer said...

hamster hamster

Lucifer said...

hnss hnss

Lucifer said...

aku nak menepati syarat untuk tidak berkomen perkara yang sama

Lucifer said...

aku nak menepati syarat untuk tidak berkomen perkara yang sama

Lucifer said...

comelnyew

Lucifer said...

DP ja yang comel; yang macam hamster tu

Lucifer said...

aku bayangkan hamster tu tengah menari berdua-duaan

Lucifer said...

okbai

Whoopz said...

jgn berkire sgt ngan adk beradik.. :p

Raihana Izzati said...

Lucifer, komen kau ada yg double.so ada komen yg sama.booya!



aku pun dah beli baju raya.1 meter n 3/4 inci je. mak aku kata jimat ada anak macam aku-.-" <-- kerdil

HEROICzero said...

bukan awal lagi ke nak beli baju raya segala?

marina anakcikbob said...

aku nak ipon dia!

eiffel said...

zozol :: k.


lucy :: spammer.xpe.buat lagik.klo bole, jgn komen yg sama lagik, tahu.


whoopz :: tula.skrg ni berkira2 mahu bg tnpa sistem barter.

eiffel said...

raihana :: tuh masa ko da besar.aku xdpt imagine masa ko kecik2 dlu macam mana.


heroiczero :: awal klo ko beli yg da siap.tp biasa klo ko nk kne tempah segala.klo anta lambat, t org xnk terima upah da.

marina :: aku pown xdpt, ko apatah lagi.lol

Led said...

adik mu gagah perkasa...

Mak Yuzuhiko said...

laju2 aku klik bila tajuknya berbunyi imbangan duga dengan harapan ada hint untuk kerja kursus budak sekolah macam aku. hahahahaha XD