6.15.2011

Tab.


salam.


kesian blog camtaek ni terabai.walaupown pemiliknya baru sahaja mendapat Samsung Galaxy Tab yg dibelikan oleh beliau. Namun masih tidak reti mahu update menggunakan Tab. Sudah lar kini boleh beronline di rumah. Di opiz pown kini online guna Tab tau. kemain betei. 



Saya berminat dengan Tab setelah menonton Marry Me Marry. Sangan inzal tahu menikmati fon sebesar 7inci. Lebih besar dr tapak tangan saya. Memula keluar harganya 2.6k, saya rasa kecewa dan mampu bermimpi. Kerna mungkin lebih baik saja saya grab Lappy Mac. Namun, pada hari sabtu yg lalu, beliau yg menawarkan diri untuk membelanjakan saya sebiji fon. Bila saya usha di Mines, kini Tab hanya 1.6k saja. Terus saya mahu grab yg itu.



Oke.yang ini cover je.gambar Tab nya, awak usha yg kt gogel punya lar ye. cover tuh macam diary je kan.

Yang sebenarnya, saya telah mendapati pc opiz milik saya ni telah slow.bayangkan mahu loading gmail dan fb pown selalu sangkut. camtaek betei.


saya syak, ianya berpunca dari kesan saya mendonlod pelbagai drama korea. ,mungkin RAM nya telah makin slow. Kini saya sedang menjeling-jeling External Hard Disk untuk dirembat. Bagi mengalihkan semua fail dari pc milik opiz. Kemain betei. Sudah lar tiada pc persendirian hatta lappy. tapi ada External Hard Disk pulok.


Tak mengapa. Kini Tab telah menggantikan segalanya. Saya menonton drama Korea juga menggunakan Tab. Videonya sudah lar HD. Memang syok giler lar. Terasa macam menonton TV leper 42 Inch di rumah saya pula.


Kelmarin saya mendonlod video klip On The Floor Full HD. awak tahu berapa saiznya? Hampir 100 Mb tahu. Memory fon saya hanya 16G. Kemudian saya sumbat pula drama Dream High yg bersaiz lebih 4g utk satu drama. Ya. Kini fon saya hampir penuh memorinya. Huhuhu.

Btw, saya tidak mengambil apa-apa broadband. Jadi, tidaklah pulak kemana saja saya boleh beronline. Hanya ditempat yg menyediakan wifi saja. Hal ini kerana dirumah saya sudah ada streamxy. Dan dalam proses menukar kepada Unify. Dengar kata, ianya superb. Oke, saya teruja.

9 comments:

eszol raar said...

k



camtaek



jeles




.

Raihana Izzati said...

MELUAT







sekian-

Whoopz said...

mahalnyer... Bleh beli byk sony eriksen buruk mcm gwa punya..

bujal X said...

blagak lettew~~abam guna ipad2 tahu!

haLyZaQiut said...

woww....

marina anakcikbob said...

beliau.. nak la 1..

eiffel said...

Zozol dan adiknya zaty : xmo lar jelesh.sy xde lappy mcm kamu,sy xjelesh pown. T.T

whopz : tp sy rasa puas hati.

Bujal : ipad bole koling2 x?xbole kan.xhorny tahu.

Lija : woow.kemain.

Marina : bek beliau beli tok beliau sndiri.lol

HEROICzero said...

sebenar nya gaya tulisan baru kau ni, terkial2 juga aku nak faham ayat demi ayat.

=S

dizHanie_18 said...

rompak ko kang!tao la!