11.15.2012

Entah

Aku tak tahu kenapa. Aku takut nk membayangkan 'hari itu'. Aku takut tetiba rupa aku jadi hodoh. Tak sesuai dgn aku dan segala macam. Aku takut kalau aku berangan, akan jadi sangat berbeza dgn apa yg aku impikan. Ah, taknak pikirlah. Pegilah mati dengan 17hari lagi atau apa.

Published with Blogger-droid v2.0.9

7 comments:

nizamsani said...

ada apa 17 hari lagi?

Fairuz Zainal said...

nak bertunang dah ke wey? wiwetttt! :D

Sab Buenoo said...

jangan iso... mesti lawa punya lah!

anakcikbob said...

lilek la weh.. sabor.. Insyaallah ok semuanya..

haLyZaQiut said...

Mesti cun melecun vogidevas punyaa.....dont worry...

Afasz said...

kenapa ada tarikh kat bawah komen ni ek????

Artoone said...

tahniah! semoga majlis berjalan lancar :) insya-Allah!