11.08.2012

Hantaran Coklat


Assalamualaikum…

Oke, antara benda yang paling biasa dalam hantaran adalah coklat.

Masa aku tengok dok mencari idea pasal nak gubah hantaran, tetiba aku nampak hantaran coklat Patchi.

Memula Faz cakap, coklat Patchi ni macam tempah je. Sekali bila kita dok gugel dan gugel. Baru kita tau, padia coklat Patchi ni



Lepas dah gugel, barulah kita tau, Patchi ada memacam jenis. Klo kita, pilih classic je kot. Dan antara design yg aku suka, mcm jongkong emas ni.**dasarmataduitan.kahkahkah!!!





Dan yang paling best, bila kita tengok coklat tu dia dah hias cenggini!


Korang nampak tak dia punya  blink blink tu!Woii, aku suka blink-blink woiii!!dari jauh dah nampak!!!Sumpah sekarang ni aku tengah teruja giler. Rasa cam nak pi turun opiz, terus drive pi Mid kejak. Ala, kamon la…dari opiz aku pi Mid 5 minit je kot!


Tapi tula, ingat nk tunggu tunang aku. Pi beli sekali barang hantaran dia yang lain. Hurm…

Bila dengar harga coklat tu RM24 HANYA UNTUK SERATUS GRAM, DAN SERATUS GRAM HANYA UNTUK 3-4KETUL JE.

er…


er…



oh ye, aku pi tengok website dia, semangkuk macam kat atas tu 72. Er, 72 tu matawang apa? Macam bukan RM je. Hurm…

4 comments:

Afasz said...

tak sabar nk tgk hasil hantaran coklat ni..

Eiffel Kawaii said...

tak tahu la nk beli cekelak ni ke idak.heu heu heu

anakGAJAH said...

yup. harga dia tak main seratus dua tak silap aku. but mak aku dapat hadiah cokelat ni and aku rasa tak rugi kalau beli kot sebab cokelat dia sedap yea YA RABBI! cokelat daim pun kalah dekat rasa dia. peh! peh! peh! aku dah terasa cokelat tuh dalam mulut aku. wahhhhh~ aku rindu PATCHI! T_T

haLyZaQiut said...

Wahhh...1st time tau dan dengar ada cekelat sebegini rupaa.....