2.24.2011

Kekasihku Di Menara Gading


salam…

hari ini tak semena-mena radio hotfm pasang lagu Kekasihku Di Menara Gading kes Ermy dok melamar Fafau…lagu Kekasih Di Menara Gading ni mengingatkan ei dengan PuteH (bukan nama sebenar)



Zaman Kolej


PuteH merupakan seorang gadis yg tampak lembut sopan dan segala yg baik-baik. Mungkin nampak skema…tapi kalau korang kenal dia, dia bukanlah budak skema sebenarnya!
Walaupun tampak seperti gadis lembut, namun adalah mengejutkan ei bila dia HANYA melayan lagu omputeh!

oke, itu tak terkejut sangat…yg beshnyer dia layan lagu stok head baging!*Camni ke ejanya?

lagu stok rosak akhlak punya…lagu slow tak men la der!Paling feberet lagu r&b. korang tanya jer lagu r&b yg paling terbaru, semuanya dia tahu…kalau lagu tu dah sebulan keluar kat radio, itu dah dikira lame baginya! Tambahan pula, bagi kami yg berjiwa muda remaja agak memalukan kalau nak melayan lagu jiwang.


Satu hari tengah dok menuggu lect, tetiba PuteH buat muka ketat…

“Ni sape masukan lagu Kekasihku Di Menara Gading kat henpon cheq ni?”kata PuteH tak puas hati.

Kalau PuteH dah naik angin, loghat utaranya pasti terkeluar.

“Bapak jiwang!”kata PuRpLe sambil tersengih.

ei dan PuRpLe berpandangan dan buat muka musykil.

“Manalah aku tahu. Henpon ko!” jawab ei.

“Hish, jijik betul!”kata PuteH dan diikuti lagi ayat-ayat tak puas hati sambil masih menelek henponnya.

..

Selang beberapa minit, kemudian dia pown berkata…

“Owh, baru kita ingat, mak kita suka dengar lagu ni. ”kata PuteH sambil tersengih-sengih.

“Blah lah ko!Dan-dan kata mak ko yg ada kat kampong tuh suka!”kata ei plak yg tak puas hati.



camtaek! -.-"


10 comments:

Whoopz said...

puteh rawks! Puteh ada fb? Heheh

eiffel said...

@Whoopz :: ada!t gwa sajez kn kt lu lol

marina anakcikbob said...

aku xsempat dengar pasal helmi tadi..
tau2 je c FBI dgn AG da kenen2 kan fafau..

marina anakcikbob said...

@Whoopz: whoopz.. ko curang kat aku ek..

eiffel said...

@marina anakcikbob :: sebenarnya dr semalam kot...tuh yg dok smbg citer smpy ari ni..lawak wey!

eiffel said...

@marina anakcikbob menjawab whoopz~ lol

Lya Colours said...

kalau fafau xnak cikgu tuh, aku nak !!!
hahaha

DuniakuAbstrak said...

aku ada jumpa beberapa gadis yg sama spesis macam puteh

Mohd Fakhrurazi Jamaludin said...

Dgr lagu RnB pun bleh headbanggin ke?Hahaha...

Justin Bieber!

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

NANTI DIA AKAN JATUH JUGA DI MENARA ITU..MANA GAJAH DIA SEBAT SAMPAI GADING JADI MENARA