7.15.2010

~Carutan : Dreber Bus~


salam..oit korang…neh nak citer…ketidak puasan aty terhadap abg dreber yang minta untuk di maki+sesedap carutan…

smalam eiffel balek senirik..niat di aty nk jumper member sekejap d mid valey..pastuh cm sampah ianya telah meng cancel kn itu date last minute..yeah, memang minta untuk di maki!!!
tapi ei diam jerk

malas nk bagi muka ei berkedut…menahan perasaan…klo ikot, memang nk jerk blasah, citer cm minachi…kesian minachi, dia tak bersalah dalam ini hal tapi jadi bahan lak..huhuhu

sambung balek citer, pas da tukar tren nek putra, ei nek ktm…bla…bla..bla..

tak yah nk leret-leret ngan citer yg tak der kena-mengena…lepas sampai stesen ktm serdang, kne naik bus plak… braper punye transpot ei nk kne naik..memang sangat jauh dr opiz,
 klana jaya-cheras…dan smua pblic transport ei kena naik..yeah, memang cm siak jerk kan…

tunggula klo ei da dapat lesen..akan ei balun keter tunang ei tuh..huhuuhu(citer terpesong lagik)

dr serdang ei kena lak nek bus rapid…pas ei da masok bus, ei terpakse berdiri, okeh, tak per…kira adat la kan klo ramai penumpang kiter kena berdirikan…tapi yg tak besh nyer, 
biler ei masok kt ruangan tengah bus tuh, ei da penin, banyak sangat minachi dan bangla kt blakang tuh…okeh sangat penin…dan tetibe rasa gelap jerk masa depan tuh... 
terpakse ler berdiri…sebelah ei chinese..tapi bau tengik dr ketiak dia memang tak bole blah…

rasa cm nk jerk sound dia kt situh, tapi naseblah haruman nyer tidak seperti haruman bangla..klo tak, mau muntah ij0 dan  keluar buih kt mulut ei(cm kena sawan tuh)…

namun, baunyer tetap menyengat idung ei..ei terpakse redh0' dan pasrah jerk
menahan bauan tersebut...huhuhu

tak lama lepas tuh, bus tuh da nk smpai area the mines..bermula dari ituh baru ei pasan, dreber tuh bawak bus cm taek…mungkin sebelum neh tengah kusy0’k 
menghir0p haruman yang tengik itu…naper ei cakap cm taek, sebab nyer 1stdrebar tuh bawak time tuh tak ley laju sebab kt area situh banyak keta,
 tapi skali dia bawak…dia punye tekan pedal minyak tuh…

cm bekas drebar F1 shcumi, lagaknyer…lepas tuh bila penumpang nak benti sib0k jerk nk tekan brek dalam-dalam.korang bole imajin, kteowang dalam bus tuh da la cm sadin, 
dia bole lak brek mengejut cm tuh…kompem la kami mengalami daya inersia yg TINGGI.

masalahnyer klo ei sorang jerk yg nk terjat0h mgkin tuh ei nyer masalah la kn, ineh, satu bus yg berdirik smua cm nak terjatuh dan menjerit…
tetiber ei rasa cm ngah men roller-caster jerk…huhuuhu

tuh jerk da 2 sebab, yg 3rd lak dredar tuh pantang ader keta dpn dia, smua dia g hon,
skali hon jerk tak per…neh dekat SEPULOH kali dreber tuh hon.
sikit-sikit dia tekan hon. tek hanjin tollll!!!em000 bet0l ei biler tengok cara dreber neh bawak…
LANGSUNG TAK BERETIQA & BERADAB
rasa cm nk lempang lelaju+skola kan dia jerk

ari tuh ei bwu pas dengar ceramah KPP nk hamek lesen keta…
penceramah tuh dengan bias(cara sebut=bais)+bangganyer beliau berkata

 “Orang yg suka membunyikan hon, adalah kaum perempuan”*iklan jap*

sekarang neh ei nk cakap, watdefish!!!pomfuan wakluuuu!!!ei da jumper ngan
LAKI yg SUKA MEMBUNYIKAN HON…cm siak jerk…dah la bawak bus cm setan

owh, semalam memang masa drebar bus tuh wat lagih break mengejut lajuuu jerk mulut ei cakap...


“VODO BETULLAH!!!”walaupown tak bape nk kuat, 
tapi beberapa penumpang yang ngah duduk ternampak…tapi ei tak malu…sbb ei nk cakap

‘G MAM R!!!ko try berdiri kt sineh tengok!!!’

p/s :: ei memang em0O0 abesh smalam..abis kertu muka ai...huuhuhu
p/ss :: sket agih muka ei jd hulk

1 comment:

-telordibasuh- said...

hehe..tu namenye original perfume hehe