7.30.2010

~TAK Boleh2!!!~


entry neh sambungan entry sebelom

musti korang tak paham…asal neh…ape neh sebenarnya…

macam neh…ada hamba Allah tuh mintak tolong…

memula ei memang rasa berat sangat lah…sebab ei p0wn piqir gak, pro ngan cons nyer…
mungkin ei akan tolong sebab ei pown keadaan memaksa hamba Allah buat begituh…
dalam masa yang sama, ia jugak melibatkan tentang masa depan ei…macam-macam ei kena piqir kan…
tapi hamba ituh hanya memandang enteng saja bila ei terangkan apa masalah yang bakal ei dapat bila tolong dia…

nah, sekarang neh…ei senirik berdepan dengan pelbagai masalah…macam-macam baik dr beliau…dan juga masalah sekeliling

hamba it uterus-menerus memaksa…
ya, beliau terlalu degil, klo itam yg di mahukan…pasti itam, tak akan menjadi kelabu taik anjing…apatah lagih puteh…tak, tak kan

tiada siapa dapat menghalangnyer…dan kehendaknya pasti ditunaikan, jikalau tidak…awas…
pelbagai carutan, makian dan hinaan akan dilemparkan…justeru ei malas nak layan
namun, hamba ituh maseh terus menerus menganggu ei…terus menerus memujuk dan merayu…

bukan ei tidak kesian, tapi seperti yg ei katakan…ei tak mampu… T.T

Enhanced by Zemanta

3 comments:

alvin takda umah harga 8juta said...

jap..jap..
cuba kau terus terang..apa yg kau nak sampaikan ni..

kau nak gula2??
katakan nak gula2..
jgn kau cakap gula2 mahal..


apa hal??aku ni apahal disini??

::cdot the dot:: said...

jgn tolong kalau tak mampu..

eiffel said...

alvin biler ko nk ader umh 8juta ::
apekah gula2 ko jat0h di cni??huhuh

cdot :: tuh r pasal.. T.T