7.27.2010

~Photographer...HELP!!!~


salam…(wala wey…sopan ineh ari..sebab pose dw!!!)

ei tengah mencari maeh ngan survey untuk majlis neh…korang ley tolong tak…sekarang neh yg penting ngah usha photographer dan katering…katering mungkin ei ley try tanya org tua-tua…
tp photographer neh susah sket r…

kt dalam tenet ei ada tengok pelbagai pic yg menarik tok weding, tapi ei tak tau macam mne pakej yg rasa cm berbaloi…snap pic yg menarik…dan pelbagai lagih…

klo korang agak expert sal photography please advise me… ei neh agak buta seni… T.T
tolong eh sesape yg teror ituh…
thankz~

6 comments:

*Miss Geli^ said...

g kat http://shasmanizam.fotopages.com..

ni photog kawen ahkak....ehhehhee

eiffel said...

owh..okeh..thankz ahkak

Lya Colours said...

http://www.thephotolicious.com/

marina anakcikbob said...

wedding ko katner ha?
JB ek??
aku de je kengkawan fotografer..
tp kene tgk tarikh la..
yg ni 1 lagi ni aku suka:
http://blog.mohdrazali.com/
org batu pahat..

eiffel said...

lya kaler :: mekaceh~

marina :: owh, aku wt kt sentul la wey, kl...klo ko ader membe yg kt area kl bg r...insya'allah, aku wt bln 12neh

marina anakcikbob said...

ade gak beberapa org..