9.29.2010

CIRI LELAKI IDAMAN KALBU



berdasarkan entry wat women wan (w3)  blogger j.love a.k.a j. Abdullah 
(nak tampak lebih sopan…nor sebenarnya)  dan juga ayu




cirri-ciri laki idaman pompuan!!!



watder???????



sumpah ei rasa lawak giler wey!!!kena ada ker???



PER :: INI PANDANGAN PERIBADI ei SENDIRI…


iyela disebabkan ei sedar diri ni pown banyak gak kekurangan…sungguh ei katakan yg ei tak pernah buat listing CIRI-CIRI LELAKI IDAMAN!!!



tapi klo setakat nak berangan…dapat laki yg memenuhi ciri-ciri 5K tuh..ei rasa…semua orang pown ader imagine macam tuh…tipula klo tak der kan



5K refer kepada

1. kacak
2.kaya
3. kereta sport/mewah
4.kredit kad
5. kondo


camtaek kan!!!nak hebat-hebat jerk!!!



sape yg tak nak laki yg macam ni?????????
owh, kena tambah lg kot…

6. kuat iman!

klo korang nak tambah pown sila-sila la ea…


ini klo nak berangan bole la…tapi kenyataannyer???realiti nyer???senang ker nak dapat laki yg ada smua ciri-ciri tu?bak kata mereka…dah lar laki tinggal secoet…pastuh nk kne tolak plak laki yg transeksual ngan homoseksual…apa jela yg tinggal???laki sejati kat mana???
tuh tak kira lagi stok yg dekat serenti…



tinggal la yg belen-belen…


itu satu hal…abis klo da dapat tu…korang rasa korang akan bahagia ker???

chop!!!

ini ciri-ciri ni untuk buat laki kan???



cuba korang pikir…
dapat laki yg kacak dan memiliki harta yg cukop sampai 500 keturunan
pasti ker korang akan bahagia???



pendapat ei la kan…
seorang laki yg kacak dan berharta…pasti smua wanita akan tergila-giler…



terkadang walaupown sudah bertitle
 (laki orang, ayah dan mungkin juga datuk [yg mempunyai cucu])



pasti akan dikejar juga oleh wanita…
[tidak kira anak dara, bini orang, ms jand (ei tak suka sebut!!!), mak jand dan sewaktu dengannya…]


korang suka ker laki korang kena kejar ngan pompuan laen???
itu kalau laki korang tak melayan…abis klo yg stok melayan lak???
jd bahagia ker macam tu?tak ker korang hari-hari makan aty…


apakah korang kawen tu untuk bercerai???


itu kalo ada pakej lengkap…macam mana plak dengan
1. laki yg hanya kaya tp muka mintak penyepak
muka huduh pown bole dapat bini cun asal poket tebal bukan…



2. laki yg hanya kacak tapi tak berharta…
klo yg ni kebarangkalian tok mengikis pown ada gk (laki sekarang da pandai jd pisau cukur)



jadi penting ker harta dan kacak itu?



ah, entah lah…kenapa ei tak der napsu yg kuat untuk kedua-duanya?
klo untuk melihat laki kacak, menipu la tak suka kan…
dan smua orang pown pasti suka melihat yg indah bukan…
tapi ei hanya sekadar melihat…dan kagum dengan ciptaan-Nya…
mungkin dah sedar diri pasti tak kan dapat jadi tidak pernah berangan untuk mendapatkannya…hehehe





laki kaya pula…ei rasa…klo berharta tapi kita tak gembira nk buat apa kan…
dan kita akan hidup dalam ketakutan…





tapi…ei suka gk tengok laki berbadan sasa…seksi kann…hahaha…
rasanya smua pompuan pown suka tgk bukan…


walaupown macam tu…ei memang tak pernah tetapkan apa-apa kriteria…


dan beliau…
hanyalah lelaki yg biasa…tidak kacak (cukuplah kacak hanya dimata ei sendiri)
 tidak berharta…
(namun sedikit sasa…hahaha)


beliau pernah kata…
“Duit boleh dicari…”

yup…rezeki itu kan ada di mana-mana…



...

pesanan ei ::  

hey lelaki…

jadila korang laki yg bertanggungjawab, caring, respect, dan seorang yg setia…



dan perempuan…

janganlah memilih sangat klo diri sendiri tidak sempurna…





appreciate apa yg korang ada sekarang…jangan tunggu sampai kita kehilangannya baru kita nak menghargainya…


belajar terima kekurangan dan kelebihan seadanya…




sesungguhnya…tiada yg sempurna di dunia melainkan Dia...

p/s :: asal da macam pakar motibasi lak ni????

11 comments:

Frodo Baggins said...

... baca sambil duk diam2 kat tepi.
sbgai ahli sufi, wa x leh komen lebih2.


>>____<<

Linglung said...

1st!!

Linglung said...

2nd pun gua!

lu pun dgn pantas membuat entri balas dekat joyah..kah kah kah!

kaya kacak..boleh dapat tu..tp lu dah bertunang kan?

semoga lu dikekalkan jodoh bersama chenta lu..gua doakan :)

AyuE SurihanyOt said...

wohaa..terbaik..aku pon suka yang sasa..haha

J. Abdullah said...

datuk bercucu aidonlaike.

dato' ada duit juta juta, kereta besar besar. haaa ni lah lelaki idaman setiap insan.

ape? bukannn? baguslah. boleh tinggalkan semua dato'2 ni untuk gua sorang!

zam.enol.arep said...

fuh kacak tak berharta. terasa betul. T_T

eiffel said...

frodo :: ahli sufi???bkn ahli bb ker??

linglung :: bukan lu 1st dan 2nd..*sila malu...hahahahaha

yup..moga-moga..amiiin..

ayu :: hahaha..aku pown..ngeeee

j abdullah :: lu nk amek la..gwa xheran...selamat memburu...selamat makan aty...hakahakhak

MOFASAD said...

saya hanya ada blog saja

ururules said...

5K tuh aku tau sape yg ade sume tuh... hahaaa!
tapi aku bagi bonus lagi satu K..

Datuk K

nyarharharharhar

nAmA wA jAck ALvin buKAn suPErpoRnstAR said...

ada tak pompuan yg boleh memilih seseorg lelaki yg memiliki kurap bersepah??

.::WaNiE::. said...

credit card???

lelaki berhutang???

no wayyy

AMEX takpe kott..prefer debit card pls..

nowadays kredit kad org keje kilang gaji 1500 pun boleh pakai wey !

sampai skrg aku xdek kredit kad, sbb kuat berbelanja laki bini weh. bila laboo nak amik aku xbagi, bila aku nak amik dia tak bagi. hahaha. kalau ada kredit kad mmg aku kaya hutang lerrrrrr