9.22.2010

Gwa Tau Da Saper...


Hish…entry khas tok contest gedik ‘Gwa tau itu saper!!!’ dari Hamzah Ian


Dengan gedik nyer cik ayu dah tag ei…(siap tag kt fb gih!!!) owner nyer juga begitu!!!saper lagih hamzah yg kacak tuh lar (ayt bodek nk menang!!!) gyahahahahaha




ei syak anak jiran hamzah yg dok kt sebelah umah…ngah mencekik kueh raya…hah lu jangan tanya banyak…kueh apa???hah itu yang kita tak tau…




okeh..itu jerk kan…korang nk tgk syarat dia yg berjela ker..sila rujuk blog hamzah kacak giler…(camtaek jerk bodek-bodek nih kan!!!)




nak tag saper ni????



Adoiyaiii



Ngehngehngeh…

8 comments:

kata kila said...

sume join ni kene pakse ke hape?aku musykil.hahah

marina anakcikbob said...

la...kene tag ke..hukhuk..

kila: ni la taktik nak memperbanyakkan backlink..

Siti Nur Aminah said...

ak mn kenal hamzah ni

hamzah ian said...

noted.. kamu perserta entah ke berape gua malas kire dah.

tenkiu join okeh.. muahahaha..

zam.enol.arep said...

sebenarnya sebelah amzah takde sape. ak yg tangkapkan gamba. haha.

noor afzan said...

gwa pun ah kena tag kat FB. Nanti ar join.
haha!

encHIx laNDax said...

ada ke orang kat seblah hamzah ni?macam x de je?salah tu ei~hehe

maisyara Pot! Pot! said...

aku tengah fikir2 macam mana nak jawab contest hamzah ain ni. xD