9.04.2010

'TREATMENT' Untuk Pompuan



Salam...

betul ker shopin’ tuh adalah satu treatment tok pompuan???




ei ngah sedih…kerana ada masalah yg WAJIB dikategorikann BESAR…sebab ia mengenai 

i. hidop dan mati
ii. jodoh
iii. masa depan




(memang betul, jodoh, ajal maut ditangan Dia…tapi kita juga perlu berusaha kannn)



sapa yg dah tau …mungkin korang akan paham…dan klo korang tak paham
bole la ON LANTAKO!!! kat 88888
sapa yg tak tau, tak payah tau lah…atau korang bole tergedix gak dengan ON LANTAKOGAK!!! kat 99999



#####




kelamrin, ei telah terhasut oleh pujukan akak ei…yg sibok ajak ei membuat ‘treatment’ khas bg kaum pompuan


~yang menghasut~



asal ei mencapap kata terhasut lak???sebab…ei ngat tak nk sopin’ tok raya taun ne, maklom la…da nk kawen, kena la berjimat…huhuhu…



namun, atas pujukan dan rayuan akak ei yg comel itu...ei telah nekad untuk pergi menemaninya...




~tampak senyuman paksa!!!~









ei soh dia 'pose' ngan handbeg tuh..nk tengok oke ke tak...tapi cara dia 'pose' ei tak tau, dia nk tunjuk glases ker handbeg... -.-"




#####





biasalah, klo da shopin' seharian suntuk...memang amat memenatkan...
akibat, rutin ei yang memang selalu DUDUK kt opiz jerk...jadi bila berjalan terlalu lama...pasti akan terasa sakit kaki, sakit pinggang yg teramat...



"Ades, sakit nyer pinggang. Ko tak penat ker???" tanya ei kat itu ahmoi.



"Belom sakit lagi.lagi pown, aku da biasa" jawabnya yg tampak relaks.




"Kat opiz, aku terbiasa duduk jerk. Bila jalan lama sikit, aku mesti da sakit kaki wey." Terang ei sambil cuba dok mencangkung kat itu minah yg tak berapa nak nampak cm ahmoi.




"Klo macam tu, ko cuba la buat kje sambil berdiri plak!" cadangnya memberi pendapat bernas kat ei.




erk???!!!


jap, ei nak bayangkan....




kat opiz, smua org duduk dan tunduk membuat kerja...tetiba ei sensorang berdiri...mesti dari jauh orang da bole nampak ei ngah berdiri...





SANGAT RARE!!! 






mesti orang laen syak ei ada bisol kt montot kannnnn...






mekaceh yerk akak bg pendapat yg 'bernas' itu!!! -.-"



p/s :: Bagi ei, 'treatment' tuh hanya bersifat sementara jerk...abish shopin' penin maken bertambah sebab da terlebey 'treatment'...huhuhu
Enhanced by Zemanta

10 comments:

Encik Tikus said...

hahaha. memang suka membahan orang xD

nAmA wA jAck ALvin buKAn suPErpoRnstAR said...

mewah gila kau..
asal kau tak pakai sunglass??

eiffel said...

Encik Tikus :: membahan memg behs :p

jack alvin :: mewah pekebenda!!!aku grab handbag jerk pown...

eiffel said...

jack alvin :: aku nk rembat akak aku punya sunglasses tp smua nyer besar..xsesuai ngan muka aku yg kecik..xperk..dia ckp t dia sponsor cap E.Armani..ngeh3

john bert said...

treatment utk ppn tu adalah virus utk lelaki.

MOFASAD said...

SEHARIAN berjalan

kesian


huhuhuhu

maisyara Pot! Pot! said...

kadang2 shopping bagus untuk kesihatan. sebab? kita berdiri and berjalan. so, bagus untuk exercise ;p


* makcik aku yang cakap ^^

kiba said...

akak dengan adik ni kemain tau. kehkeh

eiffel said...

john :: keh3...tuh r pasal

far..red :: huhuuhu...

maisyara pot pet :: tp laki xsuka :P

kiba :: :P

hamzah ian said...

gua tak mencarut.. hahahaha