4.19.2011

Bagaimana Mengetahui Perempuan Itu Masih Dara


salam…


oit, saya (saya?terasa horny plak gunakannya.lol)baru je ingat malas nk update.tapi…note ini membuatkan saya ingin meluahkan pendapat saya. kalian pernah dengar tak, rahsia bagaimana hendak mengetahui sama ada perempuan itu suci atau tak.**dara lettew!


kalau nk baca, klik sini atau sini


tapi dalam tu, dah terang-terang cakap. bukan 100% kesahihannya.
pada pendapat saya, tak perlu para lelaki sibuk mahu belajar benda sebegini.kerana pertama 
sekali, ianya terang-terang sudah kata tak pasti sama ada ianya tepat atau tak.


dan keduanya, seandainya…perempuan itu, telah diciptakan sebegitu, bukankah jika andaian kalian bahawa gadis itu tidak suci telah menjadi satu fitnah!


contoh yg simple,perempuan jalan kengkang tuh maknanya pernah kena tebuk.Solution-nya mungkin perempuan itu boleh practice memperbaiki cara dia berjalan. tapi bagaiman pula jika seorang perempuan yg sememangnya tiada punggung atau mempunyai payudara yg terbesar semacam secara semulajadinya???


apakah mereka ini kalian dengan sewenangnya berkata perempuan itu kotor?perempuan itu sudah tiada dara!


kalau tak silap saya pernah terbaca di akhbar, seorang suami menceraikan isterinya kerana dia melakukan ujian**ala, macam artikel/link yg Korang baca tu** ke atas isterinya dan mendapati 
bahawa isterinya tiada dara


**tahukah anda selaput dara boleh pecah jika perempuan membuat aktiviti yg lasak, abis, perempuan yg masok gimnastik kompom pernah main ke?sebab dorang kan lasak, jadi haruslah pecah dara.lol


Tak memasal, sepasang suami isteri yg baru berkahwin dah bercerai!
Tak memasal, kamu telah memfitnah orang berzina dengan sewenangnya.


Fikirlah. Awak tu lelaki ada 9 akal jangan mudah betei percaya benda tahyul.


camtaek tahu! 

10 comments:

nurkaloi said...

yer betul tu
memang camtaek lau orang lelaki yang suke men tuduh2 uw

ei...ade tak care cmne nak tawu masih teruna ke tak
hahahahahahahahaha

Lya Colours said...

ish x leh caya la. zaman moden ni pmpn kuat buat aktiviti lasak, mana la tau terpecah. and aku ada pernah baca permata yg hilang, ada pmpn yg mmg di lahirkan tanpa selaput dara. so man, jgn nak serbu tembok. wahh marah. tett haahahaha

Jemari MonteL said...

laki kesah sal oan no DARE... tp poan xde kesah laks kalo laki tuh no TERUNE.... cam taek lollll

marina anakcikbob said...

mak angkat aku marah giler kalau aku percaya benda2 ni. aku penah tanya kat dia dulu ms aku sekolah2. so, dia tunjuk tumit dia yg pink2 merah ag sambil tanya "abes ibu ni dara lagi la? mana datang 5 orang tu?"

so, sapa buat benda2 cenggini, g mam okeh. mengada2! dalam dunia ni bukan cuma ada 100 orang je. berjuta2 okeh. semua unik.

marina anakcikbob said...

eh, lupa nak citer. dulu aku penah baca, dia tulis, pompuan yg da buat seks@kawen, rambutnya lembut, cantik berkilat, xkusut. sebab ada yg belai rather than yg single n suci. mcm cibs kau tau. rambut mak aku tu cam dawai, pekehal pulak..

eiffel said...

nurkaloi :: ada.tapi perlu ke?

dan secara logikal nya...ada ke lelaki yg true teruna masa kini?lol


lya :: jgn pepandai wt spekulasi sndiri!lol


jemari montel :: itu tipikal.

eiffel said...

marina :: yup, betei tuh!jd, laki bodoh je yg percaya bnda2 cenggini!LoL

diana said...

orang lelaki kalau bab2 dara ni penting sangat tapi depa tu teruna ke??
hehehh

HEROICzero said...

amboi kemaiiin!

kalau ikot point garis tapak tangan, ade tilikan sama ada gadis itu sedang period atau tidak. aku pernah try. kebetulan mengena. merah padam muka kawan yang aku tilik tu. keh3x

Amoi said...

kalau laki tu sayang pada perempuan tu, laki tu sepatutnya tak akan pertikaikan kesucian perempuan tu.

yang nak berkawin ialah dia dengan perempuan tu. bukannya dia kawin dengan dara tu.