4.06.2011

Pandangan Pertama


Salam.


 ini juga salah satu entry khusus untuk sarkasis yg bertemakan peperangan jantina.


...


Salam sejahtera ke atas kamu semua. Di pagi yang indah ini, moleklah jika saya menyambung 
semula diskusi kita pada tempoh hari lepas iaitu teknik menarik hati pasangan.





Untuk menarik hati pasangan agar meminati kita, kita perlulah memahami kesukaan mereka. Seperti yang sedia maklum, setiap jantina mempunyai kesukaan yang berlainan. Apa yang lebih penting, adalah pandang pertama kerana pandang pertama inilah yang akan memainkan peranan 

di mana pasangan tertarik dengan kita atau tidak. Ini adalah kajian yang telah saya lakukan.




Pandangan pertama bagi seorang perempuan bermula dari wajah seorang lelaki.




Hipotesis :: Semakin jambu atau macho wajah lelaki tersebut, semakin mudah digilai wanita.

PERHATIAN :: Lelaki jambu bukan sahaja menyebabkan wanita yang tertarik, ini juga mungkin 
akan menarik sekali golongan gay.


Kesimpulannya :: Asset yang terpenting adalah dari wajah. Biar perut sudah boroi atau kepala sudah botak, namun tetap digilai wanita asalkan anda mempunyai wajah yang kacak.




Manakala, pandangan pertama lelaki lazimnya akan tersasar di dada wanita. Oh, mungkin lebih 
tepat sekali adalah payudaranya.





Hipotesisi :: Semakin besar payudara, semakin mudah lelaki tertarik sehingga kepala mereka boleh memusingkan kepala 36o darjah. Hebat, bukan penangan si payu dara!


Kesimpulannya :: Golongan wanita haruslah lebih berusaha untuk memontokkan payudara mereka agar menjadi buruan kaum lelaki. Tak perlu wajah yang bersih, atau gaya yang stylo ala-ala 
nuna.


Kini pelbagai produk sudah berada di pasaran seperti bra tolak atas [baca :: bra push-up] untuk mengelakkan payudara melendut ke bawah, krim nutrien khusus untuk pembesaran payudara. Paling chikai pown letak span tebal-tebal.




Ah, nak citer sasatu pun tak larat. Korang pergi gugel sendiri lar woi!


camtaek, betei!

p/s :: jangan lar sakit punggung [baca : butthurt] sangat, ngah bizzy neh!

14 comments:

aslann said...

bAHAHA!! betol2...tp selamat aku tak jambu..jambu2 pon bahaye..banyak gay suka dari pempuan..

darxniq said...

perghhh..seksi!!!..

nurkaloi said...

hahahahahah
wahh eei min brani berkate-kate ni
kah kah kah

waa kaloi pun suke yg jambu derrrr
hehehehe

kaloi pun suke tgok pmpuan seksi apetah lagi laki yer dak

ahahaha

lavender harum wangi said...

uuu~ uuu~ nanti ittew nak pakai bra tolak atas jugak la, baru ramai abam sangkut. ittew nak yg jenis ketak2 mcm abam ***10~ hak hak haktuih~!!

diana said...

besar=seksi
betul ke??
huduh la kalau besar2 sangt..
heeh

Lya Colours said...

ish x bleh jadi ni. aku nak p farmasi cari krim pemantap tet tet tetttt. hahaha

Raihana Izzati said...

Saya malu untuk berkata2~

eiffel said...

aslan :: nk kata diri tuh kacak lar!lol


dar :: suka ea!

kaloi :: klo jambu, xnmpk cm bebudak ke?lol

lav :: sila2.jgn lupa pkai span lebih2 skit!lol

eiffel said...

lya :: krim pemantap tett tett tett tuh krim apa?lol~

raihana :: xperlu malu.tiada sapa yg akan gelakn anda.lol~

marina anakcikbob said...

ala.. ko nak kata tetek ko kecik ke.. lilek la.. hahaha..

hamzah ian said...

k

apik pehe said...

uihhh..betol ker semua laki tgk kt situ?huhu

ghost writer said...

jangan lupa asset wanita lain...Punggung!.

lenggok nafsu lelaki juga lebih terarah ke arah tuh..target 1st sebenarnya...cuma mungkin pompuan lebih suka tonjolkan payudara dowang..

Jemari MonteL said...

erksss... errrrrr