4.15.2011

Nepal In The House


salam…

di fb juga saya sudah gila.dalam saya punya tilinga, semua keluar itu lagu hindi. ini macamlah dia punya cirita. itu sudah hampir sebulan saya pigi kilija pukul 6.10pagi dan sampai rumah balik hampir pukul 10 malam. sudah itu macam Nepal la. tapi hah saya rasa, itu Nepal pun tak ada ini macam.





semalam hah, saya sudah pigi itu register mau jadi Nepal. tunggu punya tunggu punya tunggu. baru dia kasi saya jadi Nepal. tingok saya punya muka, dari sejambu Jang Guen Suk  jadi ini macam banyak hensem bukan, kalah itu arjun rampal. 


Jang Guen Suk 

saya juga banyak suka. ini macam hah, adik manis banyak juga suka sama saya.


arjun rampal




ini saya.banyak hensem, bukan.


“Hai adik manis. Mau pigi mana? Ini abang hensem sini juga ada.”


♪♫ Rag Rag Mein Is Tarah Tu Samaane Laga
Jaise Mujhiko Mujhse Churaane Laga
Ho, Dil Mera Le Gaya Loot Ke
Chori Chori Chupke Chupke ..
♪♫


“Hai adik manis. Saya Hritik Roshan, mau jadi saya punya Karena Kapoor?”

♪♫ Bole chudiyan, bole kangna
Haai main ho gayi teri saajna
Tere bin jiyo naiyo lag da main te margaiya
♪♫ 

-ost Kabhi Kushi Kabhi Gham-

 **menyanyi sambil menari...


camtaek!lol

p/s :: sory, nepal tersesat sampai ke sini -.-"

16 comments:

haLyZaQiut said...

alalalala siannya dak nepal sorg ni...muka dh ada ala2 tuu..xpela, msti org percaya kamu berasal dari sana.....hhahhaha...

eiffel said...

lija camtaek!hahahahaa...xmo kawan!lol

Khumaera Ismail aka Habibi Hamid said...

hahaha~ sabau aje la..

marina anakcikbob said...

passport pakai gambar arqam tu. sajak..

eiffel said...

khumaira :: hai adik manis.adik senyum banyak manis.

marina :: adik manis, tak mau cakap itu pasport-pasport lar.ini abang banyak susah hati.tapi tgk adik manis senyum, sejuk juga sudah.

myMOONyet ♥ JGS oppa :P said...

mana SIVAJI? dia lah hero terbaik wei xD

Jemari MonteL said...

camtaeeekkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk !!!!!!

eiffel said...

moon :: sivaji?oke, aku xminat citer tamil.hidustan lagi kacak, oke!LoL

montel2 :: ko yg camtaek kan.lol

Linglung said...

apa kejadah gambor ketika itu hemsem..aishh!

eiffel said...

hensem apa!itula...awak laki, xkn nk kata laki hensem, kan..lol

hiro said...

cupid ke tu?

hiro said...

cupid ke tu?

apik pehe said...

adehhh..pak polisi!!ini ada budak nepal..

diana said...

hahhaah..
sedih betul la..
heheh..
nak tukar nama apa nanti??;p

HEROICzero said...

yeke. macam 24/7 ade jek kat fb. HAHA.

*dan ya, Arjun Rampal itu kacak. weeee hooo!

ghost writer said...

aiilar...mana datang angin kus2 mau jadi nepal.ini macam mintak kilija sama itu pam gas attendan..

pari-pari nepal.