11.01.2010

Huruf C


salam…


lupakan emo yang memang tengah emo…


hiburkan hati seketika…



orang kata budak kecik, bole bagi terapi…tapi tak tahulah betul ke tak…



kekadang ei rasa bukan bagi terapi, tapi tambahkan stress pun ada gak kekadang…



#####



antara perbualan budak gedik kat umah…



abah(pak cik ei) :: Akak ngan adik nak periksa kan. Nah, g makan vitamin...bagi adik sekali.


pak cik ei bagi botol vitamin yang ada huruf-huruf kepada si kakak.
kakak berusia 7 tahun manakala si adik berusia 5 tahun(taska).



akak :: Jom kita makan. Adik nak vitamin huruf apa? Biar akak ambikkan.


adik ::Saya nak huruf C.



akak :: Huruf C?? kejap ea…


si kakak sibuk mencari vitamin berhuruf ‘C’dalam botol tersebut. 
Kemudian membelek botol vitamin.


akak :: Adik, adik tak boleh makan C…nanti dalam periksa adik dapat ‘C’.
 Adik makan  huruf ‘A’, nanti adik dapat ‘A’.


adik :: Macam tu, bagi saya huruf ‘A’-lah




erk???!!!



memandai-mandai jerk akak dia ni -.-”

15 comments:

AyuE SurihanyOt said...

haha..macam tu pon ada ka..klu nak dpt A+ kena makan vitamin A+ la ni...?

Catherine- said...

aik?` ade peringatan ;P~ thuiikk!


weih,..ko ke akak tuh? kahkahkah~

eiffel said...

ayu :: tuh ler pasal!!celah mne ler dpt + tuh...muahahaahaa


catherine :: peringatan per??

si kakak tuh kezen aku ler mok cik
-.-"

Mario said...

perghhh...kena makan byk2 vit a ni...ekeke
pandai kakak tu ek...tk jumpa c bg a siap bg alasan...mmg a le kakak dia tu...

farra8979 said...

hahahha... nanti tgk la dpt A ke x?? klu x, sti adik cakap, kakak tipu..

eiffel said...

mario :: pndai ko wat presumption!!!muahahahahaahaaaa


fara8979 :: hahahaa..tuh pown klo adik dia ingt lg ler :P

maisyara Pot! Pot! said...

aku dulu slalu gak makan vit.c huruf A. tak pernah2 pun spnjang hidup aku dpt A. tipu tu... tipu tipu... xD

MOFASAD said...

keh keh keh!

::cdot the dot:: said...

aku nak C -CDOT!

Frodo Baggins said...

beliau bakal ganti zety aziz.
hahahhahaha ... lu? cek mek molek?
huakakkakakaka larixxxxxxxxx

Liquid said...

ensem ape makeup tebal2 eheh. ey ley ke awek kite pggl ensem..??

lalalala

Linglung said...

mengutuk sambil memberi nasihat...haha.

kiranya..beragakla kot ye nak make-up tebal pun..ye dak?

PinQib said...

KADANG3 MUKE GLAP, TANGAN X LEH BLAH PUTEHNYER

eiffel said...

maisayara :: hahaha..ko g caya wt per??


mofasad :: lu dlu pown camtuh kn?!!!


cdot :: lu slalu dpt c mse exam???



frodo :: lu camtaek ah!!


liquid, linglung, pinqib :: slh komen box...skian mekaseh -.-"

Tomato Gurl's Life said...

nak vitamin A satu akak..adik nak exam..hahahaha