10.30.2010

Siapakah?????


Salam…


Hi korang…ini hanya entry pendek…

kawan ei baru upload pica raya…cess…raya da nak setaun baru nak upload… -.-"



Camtaek kan!!!


Antara pica yang dia tepek kat fb tuh sangat ler menyeramkan…


Location :: ICT Shah ALam…
Date :: Tak ingat…tapi kalau tak silap raya ketiga…tahun ini…


Apa yang menjadi tanda Tanya adalah…picca ini…

Mereka  pergi berlima…dan kawan ei tuh sorang jerk perempuan…

Pada hari tuh, dia memakai baju hitam polka dot…tapi bila salah sorang amik picca…tetiba…



Hasilnya…



Seramkan?!!!!

Yang menjadi tanda Tanya…siapakah perempuan berbaju putih berambut panjang…kalau tengok dari belakang, susuk tubuhnya saling tak tumpah ngan saiz badan kawan ei tuh…tapi pada ketika itu, dia tidak memakai baju putih...







Apakah?????




p/s :: Oke...malam ni tido bukak lampuu...


18 comments:

acidburn junkers said...

ooo..xseram sgt...
ang penah dpt link kt fb pic antu bungkus x?
perghhhh...
lg camtaek...

eiffel said...

yg antu bungkus tuh tumpg lalu time polis ngah melepak ker????


dah r wey...memlm niiiiiiiii

maisyara Pot! Pot! said...

penanggal kah? hikhikhik.. malam ni malam minggu. bukan malam jumaat tau xP

eiffel said...

penanggal???lagi camyaek der!!!!!



tuh r..sib bek mlm mingguuuu...huhuhuhu...tp masih waktu malam jugak kan???

Mario said...

klu antu jepun...bole masuk dlm selimut...bawah katil...bukak api pun tak guna...tp antu malaysia...ok kot klu bukak lampu...

maisyara Pot! Pot! said...

betul gak. hantu keluar tak ikut hari. main keluar je. aku rasa malam ni hantu nak berfoya2. oh no!


































jaga2 wei! xP

eiffel said...

mario :: tuh ler pasal kan...huhuhhu



maisyara :: hntu skrg pown da pndai berpoya2...tuh ptot ko nshtkn sape yg lepak memlm...huhuhuhu

MOFASAD said...

seram ke?

*gua dah lama tak masuk sini..

layput pon len!

haidi takeAfoto said...

tu org yg mati kene kejutan elektrik kt icity tu..jadi permanent hantu kt situ..

cilakak lak skg icity dah kene byr lg mhl dri dulu ek...dah naik harga ek..

Whoopz said...

Lens rosak kot... Tu pasal x nampak dot dot tu.. :p

::cdot the dot:: said...

woiiiiiiiiii....

Siti Nur Aminah said...

babi...aku bukak blog ko untuk mendapATKan ketenangan..bukan ketakutan..tu pasai rambut gua pndek skrg ni

Lya Colours said...

jgn pegi ict dah
gagaga

Adeqq said...

Alaaa, amoi cina tumpang lalu kot sebenanye~ HEHEHE

haLyZaQiut said...

weh biaq betoi......sapekah dia??

kata kila said...

wey, maybe tu org yg lalu lalang

eiffel said...

fared :: klo lu masok pown..lom tentu lu baca -.-"


heidi :: owh, kne bayar ker...la aku ngatkn free...

*kantoi xpenah pegi


whoopz :: mslhnyer baju dia backgroung itam polka dot puteh bukan sebaliknyer...


cdot :: per al???

eiffel said...

minah :: huhuhuhu..sory la ek..skali ko msok kuar horror..slalu xderk camtu



lya :: adess..kempunan la ini mcm...


adeqq :: ntah r wey



liza :: msti ler aku xtau..aku xderk d tmpt kejadian


kila :: +ve thinking... :D