12.16.2010

Testimoni


salam…


ei  nak buat testimony sket kat korang semua…

korang rasa…scoll kat entry ei ni



a. menyenangkan klo nk tengok entry lain
b. menyusahkan, leceh nak kena scoll lapanplohjutakali
c. biasa jerk / tiada perubahan...



ei letak scoll ni sebenarnya untuk senangkan korang…tapi tak tahulah kalau korang rasa macam menyusahkan korang untuk baca entry…


jadi, kerjasama korang…sangatlah dihargai…



Trimas…



p/s :: kalau korang ada yang rasa macam tak puas hati ker tentang layout atau mengenai blog ni, korang bole lar komen kat komen box…segala cadangan atau kritikan sangat ei hargai…trimaz skali lagi

13 comments:

Catherine- said...

aku ase makin mudah utk bc entry ko. tQ~ .bekround belog ko xde ciri2 camtaek so aku suka x menyakitkan mata. tahniah!

cuma ms aku bc entry ko yg lepas2 kan...giler sakit mata nk bc sbb font camtaek. ehe.. skng dh ok! kalo x konfem aku buta.

eiffel said...

Catherine- :: hahahaaa...iyeker...ades..xkn aku nk ubh balik kot entry lelama tuh...huuhuhu

btw..thankz xD

mier@merr said...

hehe,..aku ok je mne2 pun...bukan ssh pn nak scroll.....

maCy said...

MACY AGI SUKE XDE SKROL SEBAB SENANG NA BACE. PEMALEH KATEKAN. KEH3

eiffel said...

mier@merr hohoho...


maCy hohoho...maCy gedik..klo yek pown, xperlu CAPSLOCK oke.. xP

bancian sedang dijalankan

maCy said...

HAHAHAHAHAHA.. CAPS LOCK LA COMEY. KIKH3

LA EI XPNA TGK MACY PE TANYE TU MACY KE X~ HOHO

eiffel said...

@maCy DASAR maCy GEDIK!!!IYE BETOL KATA KAMU< CAPSLOCK SG COMEL -.-"

LOR, SBB XPERNAH USHA LA TNYA -.-"

Dearie Pearls said...

gua suka kalau kuar full citer..
hahahaha...
senang nak baca terus..
takyah pegang mouse nk scroll..
heeeeeeee....

yg lain2 OK.
i likeeee

eiffel said...

@ Dearie Pearls hukhukhuk..oke2..

hiro said...

bajet adiah tuk pembaca sempena besday2 baru2 ne? cmtaek..haha

maiMOONyet said...

aku tiada apa2 prasaan. bagi aku keluar masuk semua sama je perasaan aku. biasa ar.. aku kan superb lumpi ^^

hamzah ian said...

gua ok je ngan blog lu.. tp layout tak cun.. keh keh keh..

jambz- said...

janga buat scroll. gua tak pakai tetikus pegi blog lu.

btw, lu bagi fesbuk lu. nanti gua pm dekat situ.