3.15.2011

Kesian Camtaek, Tau~


salam…



eh, apsal mereka berkata cenggini dengan header ei?




naper?apakah header ini kelihatan lucah lalu merangsang adrenaline mereka?





sobs, sobs, sobs…ini yg nak larik sambil menekup tapak tangan ke muka, lalu air mata merembes keluar.


atau mengadu dengan beliau lalu menyembankan muka ke dada beliau yg sasa sambil memeluk erat.eh?


tengok, suweet kapel antara canteyq ngan camtaek!


penat tau ei lukis cantaek cantaek…sobs, sobs…
idea pastilah amek dari bentuk camtaek!

sudah lar ei kidal orang nyer…boleh bayangkan macam mana ei meng-kontrol mouse menggunakan tangan kanan agar mengikut alur montot si canteyq tuh!
dah lar, nak sambung nanes bawah meja pulak...sobs, sobs...sobs
Enhanced by Zemanta

15 comments:

platipus said...

weh,,,lucah la header kau..

errkk..

.::WaNiE::. said...

kenapa aku tak jumpe ape2 yg lucah pun pasal header tu

oh otak ku sangat suci rupanya =.="

sila perjelaskan

Whoopz said...

nampak mcm bra lama yg kena gigit tikus... :)

clumzycaffein said...

lambat tangkap.

pandang banyak kali, baru tahu kenapa.

dan ya, nice header!!

clumzycaffein said...

lambat tangkap.

pandang banyak kali, baru tahu kenapa.

dan ya, nice header!!

marina anakcikbob said...

apsal mata aku sehat walafiat? apsal aku xnampak apa yg diorang nampak?

ke sebab aku da tau menatang tu apa?

eiffel said...

platipus :: celah mana yg lucah?!celah mana, cakap!


wanie :: aku pown tak tahu larh wey!


whoopz :: erk?!apakah hnya lelaki sj yg dpt melihat-nyer?


clumzycaffein :: hah?apakah??? T.T

marina :: tuh lar pasal!aku xpaham ngan dorg!sobs..sobs..sob!

Ain Asrar said...

hati ku suci kah?? hahaha

oranglidi said...

smart wo.

ape kate ko wat yang versi ade mata mulut kening hidung pipi. hehe.

MATAHARI said...

cuba letak mata n hidung n mulut, sure tak nampak lucah. keh keh keh

platipus said...

celah atas tu..pesal nmpak cm pu***g

Catherine- said...

whoopz hahahahaa~ bongok je..


aku nampak 2 makhluk sedang menari. yer lah..dh ko buat taik2 berkapel kann.....tp aku x nampak taik.

cuba tmbh lalat2 sikit.baru betul2 camtaek~

dan aku nampak muka robot yang sakit mata dan mulut berjahit.

nice!

Umie Nadhirah said...

aku rasa kreatif jerk pasangan taik dua ekor tu..

haLyZaQiut said...

kita nmpk mcm taik yg comel jer...errkk....

MATAHARI said...

ni baru macam hamster. woah