3.24.2011

Thanks Lumut!


salam…


hi. ei Cuma nk bagi tau, hadiah dari lumut dah selamat sampai pown semalam…**ei malas nk carik contest mana ntah hari tuh ei join...

serius baju tuh agak besar…walaupown bersaiz S. pak cik ei gedik-gedik tanya…





“Kalau tak muat, meh lar bagi aku”

memang harapan lah ei nak bagi…dia tak tahu ker, anak sedara dia ni, bapak segala kedekut?lol~
btw, thanks lumut! xP


p/s :: kat opiz tiada air-cond… T.T

10 comments:

kata kila said...

ko dtg lumut ke

marina anakcikbob said...

aku g lumut ada gambar tapi gambar hipokrit sbb g dengan mak en. boipren. hahaha..

eiffel said...

kila :: -.-" tiada kne mgena ngan lumut, perak

marina :: ni g sorg...lumut tuh sorg blogger ngah study kt auckland...t-shirt tuh dr negara kiwi~ -.-'

Lya Colours said...

macam sesuatu je pic tuh. haha

hiro said...

cntik oh design.

Bijen M. said...

Tak ngape.
Makan banyak-banyak.
Esok lusa muat lettew.

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

pakcik paham anak sudara pakcik memang macam tu

oranglidi said...

wah!

haLyZaQiut said...

awk tu yg kurus sgt (tetiba)...kah3..

diana said...

kenapa dapat hadiah???