3.04.2011

Menjengkelkan : Di Tandas


salam…


ini mungkin entry pendek yg tak berapa nak pendek.



korang masuk tandas satu sepsis ngan korang…dalam erti kata lain, kalau korang lelaki, masuklah tandas lelaki, dan begitu juga sebaliknya…kalau bapok atau khunsa plak macam mana? er…??biarlah dorang pilih sendiri!jangan nak ngada-ngada tanya ei dorang masok tandas mana!


abaikan…
bila masuk tandaas, korang beratur bila ternampak semua tandas bertutup. itu maknanya, semua tandas ada penggunanya…sedang korang menuggu dan membelek-belek wajah korang di cermin, tetiba ada bunyi-bunyian yg kurang enak…



1. bunyi segala najis dan angin merembes keluar dengan lantangnya walau ketika itu kedengaran bunyi air paip sudah mengalir…tak paham?maksudnya bunyi kentut atau cirit yg keluar itu lebih kuat dari bunyi air paip yg mengalir!mungkin itu adalah hasil gema lantas ianya membuatkan korang berpandangan dengan mereka yg turut menunggu di luar tandas





2. bunyi orang yg sedang berusaha keras untuk meneran namun ianya bagai mendesah di atas ranjang!watder…???? **sila jangan tanya bunyi-nyer macam mana!



camtaek!



mana satu yg korang rasa menjengkelkan???


kthxbye!

11 comments:

.sweet-ants. said...

hahaha!! tu x tahan sgt tu belasah jer laa.. (kesian kot)

Catherine- said...

mereka sedang menikmati.
biarkan saja.
macam kau tak biasa ;p~


hehehehehee~

Whoopz said...

berak sambil mastebet? Ishk.. :p

diana said...

kesian..
malam tadi balun jamu kot..
hahahah

Dark Half said...

agak2 kalau kau yg sakit perut tercirit-cirit, cane kau nak kaver?keh3

jay said...

ish..ish...ish...

marina anakcikbob said...

aku kan, kalo lagi kuat bunyik tu, lagi aku suka..
prot pret prit prut..
kahkahkah..

marina anakcikbob said...

aku suka berak ada sound efek..
prot pret prit prut..
ekekekeke...

ghost writer said...

1st..ko mesti kat tandas pompuan kan..

bunyi desahan tuh yang aku pelik...mesti ada unsur 18sx telah berlaku..

Nurulbadiah Lai said...

hahahha
siyes lawak..geli doee

haLyZaQiut said...

hahhahha...ksian org dalam tu cirit birit....koh3...