8.18.2010

~Akak Pregnent Kan???~


salam…
ader satu ari…ei lelepak ngan abang lam bilik…ABANG okeh bukan ngan beliau!!!
sejak ei skola menengah ei da makin rapat ngan abg ei…yerlah, time tuh…hanya tinggal adik, ei ngan abg jerk kt umah…tuh klo adik kuar melepak ngan kengkawannyer…abg jerk la yg ader…*cam terbalek jerk*



ei pown borak r ngan abg…apa yg jadik kt kolej…citer-citer klakar , masalah dan memacam g…smua ei citer ngan abg…t kami akan bertukar-tukar citer…time tuh, slalu gk r kami borak…cam kami ne lama tak jumpa jerk, pada al dok satuh umah jerk pow…(sekarang tidak lagih T.T)



### mukadimah yg emo00OOO   T.T  ###


abg ei pown mula bercerita…


di satu ari…pada dia g dating ngan awek dia…
dorang menaiki lrt star nk kuar…(abg tak derk transport)
time tuh org ramai di dalam tren…
meka terpaksa berdiri…


tetiba…seorang hamba Allah yg tengah duduk itu berdiri (ei lupa nk tnya pompuan ke laki) pabila ternampak awek abang.


lalu menyapa awek abg ei


“Akak duduk la…” pelawanya sopan.


 “Eh, tak perla dik. ” jawab awek abg yg maseh terkejut.


“Akak tengah pregnant kan, takpela duduk la.” terang hamba Allah itu.


erk!!!meka tergamam di situ…abg dan aweknya saling berpandangan


“Eh, tak deklah. Mana ada.” jawab awek abg ei lagih sambil menahan malu.




Awek abg terus berdiri…malu sebab ada orang cakap dia macam ibu mengandung. Abg ei hanya tersenyum. Disebabkan malu yg teramat, awek abg terus cubit abg ei yg tengah senyum macam  kerang hanyir. (padan muka abg ei tuh…ngeee)



 #########################



p/s :: klo ei...kompem malu giler wey...



4 comments:

-telordibasuh- said...

haha...wa cukup malu..kalu orng panggl kite gemok pon dah malu hehe...

haLyZaQiut said...

apsal...awek dia badan chubby2 ke??

bukan penggoda said...

nape plak? awek dia mcm org nga mengandung ke?

eiffel said...

-telordibasuh- :: tuh r pasal

haLyZaQiut + bukan penggoda :: xderk r...baju yg awek dia pakai...dress yg ada tali kt tgh tuh...