8.17.2010

~BAYANGKAN!!!~


ei nak cite satu mende…sebelom tuh ei nak bermain dengan imaginasi korang…


korang bayangkan, korang tak bole berpose*SILA BAYANGKAN!!!…klo korang pose pown tak guna…sebab ianya tak diterima oleh-Nya.jadik korang pown tak pose time tuh…


BAYANGKAN sebelom kuar opiz, korang da melantak barang sepinggan dua nasik…belen sahor dari meka yg da bersahor…korang da kenyang…kemudian, korang pown g opiz…ngan rilek-rileknyer korang ley sambung tido lam keta…sebab korang g opiz tumpang orang…jadik tak payah drive…



BAYANGKAN bila da sampai opiz, staff da ader lam sorang dua…dua orang laki dok kat meja memasing…BAYANGKAN korang yg tak pose…pown dok kt tempat korang sendiri…



BAYANGKAN tetiba tekak korang rasa haus…


dan korang terpandang akan air mineral yg penuh disebelah skrin monitor korang…






BAYANGKAN dibalek celah-celah losyen…berdiri teguh air mineral itu yg telah korang isi pada hari terakhir di bulan syaaban…


BAYANGKAN!!! apa yang korang akan buat???
a – tahan jerk, buat cm orang pose
b – rilek-rilek jerk minum buat tak malu
c – g surau pastuh minom jerk air paip
d – g nyorok bawah meja tok minum



atau korang ader jawapan sendiri???





13 comments:

::cdot the dot:: said...

pejam mata..

Lya Colours said...

masuk pantry, minum
sebab nanti x manis plak kan bila orang2 puasa nampak

alvin takda umah harga 8juta said...

alaaaaa...ni kau la kan..kau yang tak pose sbb ABC..

kan..kan..kan..

eiffel said...

cdot :: ia berada kt sbelah pc, tgk pc...tertgk la ianya...huhuhu

lya :: kt opiz xderk pantri

alvin :: syhhhh...jgn gtau gwa ngah ABC

haLyZaQiut said...

x minum depan org..tnggu org xde baru minum....hhuu....

kiba said...

hahaha. nasib syaitan takde bulan ramadan. kalau minum jugak tak tau la sape yang hasut tu.

encHIx laNDax said...

nyorokan dalam beg,bawak pg pantry,bedal!!hahah

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

rasanya lebeh enak di bulan puasa kenapa ya

Anonymous said...

Genial fill someone in on and this mail helped me alot in my college assignement. Gratefulness you for your information.

eiffel said...

haLyZaQiut :: mslhnyer setiap masa ada org T.T

kiba :: napsu a.k.a dark side...la yg dok hasut

encHIx laNDax :: opiz xderk pantry T.T

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o :: yup...smuanya nmpk sedap di kala ini T.T

anon :: apa2 jerk la.. *tang mne yg mmbntu pown aku xtau* -.-"

encHIx laNDax said...

ape sedih sangat la opis x de pantry~hehe~
x pe..bedal bawah meja!hehe

eiffel said...

huhu..tuh r..nama jerk besar...tp pantry xderk... T.T

bedal bwh meja pown susah...sbb blakang smua dak laki...t kompem kantoi

Linglung said...

org pompuan sesuai jwb soalan ni. tp gua nak jwb jugak. gua boleh buat semua, mengikut kesesuaian keadaan.