8.11.2010

~Kasik Panazzz~


kelmarin ei nge date la ngan beliau…yerlah kan…da  dekat sebulan kot tak jumpa..dah ler beliau smakin bz, nak reply msg pown tak sempat…jadik ler ei tunang yg terabai…huhuhu T.T

okeh, da jumpa smua, tetiba beliau bukak citer…ada jiran beliau…janda…memula beliau cerita la, itu ari…paip umah itu janda bocor…kawan beliau dok satu bilik ngan beliau… dok tolong…pastuh sibok dok panggil beliau tolong skali…beliau pown tolong ler…

pastuh, tetiba itu janda cakap la ngan kawan beliau…

“Eh, adik…ada kawan baru. Tak cakap pown dengan akak,” ramah cik janda ngan kawan beliau.

Disebabkan kawan beliau tuh baru um0 19taun, janda tu pown bahasa kan la dia tuh akak kan…

pastuh, kawan beliau pown dengan ramahnyer jugak, bercerita la pasal beliau. Beliau cakap malas nak amek port.

Lepas insiden tuh, cik janda sibok jerk mintak nombor beliau dengan kawan beliau…berhari-hari gak la…sampai kawan beliau fed-up, pastuh dia terus bagi…beliau cakap, beliau memarah ngan kawan dia…sesuka aty jerk bagi…

lepas jerk cik janda dapat nombor beliau, cik janda tuh pown tiap ari gk la, mesej-mesej beliau…pastuh siap bahasa kan diri sayang pastuh panggil beliau abang gih…setiap ari lak tuh..


camtaek jerk kan!!!

ishyyyyy…bengang jerk ei dengar citer beliau neh…rasa cm nak sepak-sepak jerk cik janda tuh
pastuh, beliau citer lagih…


memula beliau kata, beliau pown tak tau pompuan tuh janda…beliau pown tanya ngan kawan tuh

“Asal pompuan tuh nampak cam gersang semacam jerk, menyampah pulak aku tengok,” tanya beliau tepek kat membernye.

“Dia tuh baru jerk cerai, tak sampai setahun kawen dah menjanda. Iddah pown tak abis lagih.  Ala, biasa r. Dah tiga bulan tak dapat, tuh yang gersang semacam jerk.”

“Ko g la layan dia tengah gersang tuh,” kata beliau.
okeh, di situ mula perbualan laki ngan laki…

“Aku da penat da kenen-kenen dia, tapi siket pown dia tak pandang aku, dia cakap”

‘ko kecik lagi, mana tau apa-apa’




Kekadang tetiap malam tuh siap tunggu beliau kat depan pintu lagih…pastuh sibok la tegor…

“Abang baru balik?”


can u imagine it???
cam…..arghhhhhhhhhhhhh…geramnyer ei bila dengar!!!


antara mesej yg janda tu bg kat beliau



“sayang rindula tak jumpa abang”



erk!!!!!


ei diam jerk bila beliau citer…sambil mengetap gigi…*okeh, itu tipu…ader gk r pertanyaan yg berunsurkan cemburu*


pastuh beliau cakap…

“Eeee…geli betul dengar…menyampah pulak tengok perempuan miang macam tu”




masalahnyer, kawan beliau siap da sexplen g, beliau da bertunang*ei ler org itu*
 dan dah nak kawen
tapi janda tu ilek jerk cakap…

“Akak nak kenal-kenal jerk buat kawan.”

wey, macam itu kawan ker???siap bahasakan diri ‘sayang’…hey…memag sajer jerk kasik panazzz!!!

naseb baik la beliaunyer respon…

“Padanlah laki dia tinggal kan dia, miang macam tuh…”sambil mengelengkan kepala.

okeh kat situh ei agak lega sket…Cuma maseh bengang ngan janda itu…dan mula la ei da tak senang dudok…penat tau carik yg tak ensem…skali ader jerk citer pompuan nk ngorat beliau…
beliau tuh bukannyer ensem sangat pown nak ramai-ramai peminat*tak ensem tapi macho jerk* (saper lagih nk puji tunang senirik klo bukan tunang nyer kann kannn…huhuhu)
sajer nk bg ei panaz+jeles…





tetiba ei anti ngan janda!!!


8 comments:

haLyZaQiut said...

wowwww......mmg bikin panas janda ni...sabaq2...jgn marah2...percaya itu penting....

MOFASAD said...

sape dia 2?

>>________<<

eiffel said...

liza :: tau xper..huhuu

far...red :: dia mana???beliau ker???

Anonymous said...

А вообще, не зря блогоньюс считается местом сбора всего самого интересного. [URL=http://blogonews.net]Интересное онлайн[/URL] - безусловно правильное название ресурса.

eiffel said...

-.-" aper la yg cik anon tuh carot...

-cHenta- said...

!@#^&*
aku pantang tol janda2 nihh

maisyara Pot! Pot! said...

hahaha. sabor. tengah puasa ni...








* jom! malam karang kita pi attack rumah janda tu. xD

eiffel said...

-cHenta- :: skrg neh ei pown da pantang janda2 nek..klo janda baek xperla...huhuhu

maisyara potpet :: huhu..neh ngah bersabar la...klo x, da berbakol carutan...huhuhu