8.22.2010

~Kena Liwat~


Kali ni ei nak citer sal kucing ei yg kini hanya tinggal seekor...


Che’ wa…singkatan bg lawa walaupown dia neh jantan…hanya dia sekor jerk yg paling lawa..antara smua adik-badik dia, dia sahaja yg cantek…(cantek okeh, bukan camtaek)




 ~ei xderk DsLr~



Che’ wa sekor  kucin g pendiam..yg pasif…dia antara kucing yg pemalas di abad ne ei tengok…sebabnya…dia hanya suka tido sahaja...selen dr makan…pastuh makan nk banyak jerk…
gedixxx tol


Akibat dia neh pasif…smua kucin yg laen kt cheras neh, smua suka carik gado ngan dia…smua dengki dengan dia…asal dia nk kuar umah jerk, pasti akan ada kucin len yg serang dia…camtaek kan…


Pastuh dia ne pown satu, pondan nk mati…bukannyer nk lawan…klo gado, suara skit punya kuat..tp tak bergerak…camtaek jerk ei tengok!!! -.-”


Baru-baru ne, ei tengok cara dia sudah berlaenan, gaya tido…budak gedik terpegang ekor dia, dia sket punya marah…kemudian mencar0t-car0t…( ei syak jerk)


Aunty ei cakap, kemungkinan besar dia telah diliwat!!!


Sebabnya dia begitu marah apabila tersentuh ekor mahupown bontot…

Kesian che’wa…

Saper yg brani liwaaaat dia neeeeh r?????



Apa da tak derk kucin betina da ke kt cheras neh????



Camtaek!!!

16 comments:

MOFASAD said...

hahahahah


mungkin jaga bangla taman yang liwat?

hahaha

AyuE SurihanyOt said...

aku rasa dia nak buat pembedahan tukar jantina tu...kau tlg la eiffel...

beautiful_rose said...

erk,apakah???

kucing aku uteh pon pondan lebik gak.satu2nye kucing jantan aku y tak reti memanjat tingkap.

maisyara Pot! Pot! said...

sian giler kucing ko. agak2 ye kucing betina kt cheras jual mahal. tu yg kucing ko kne liwat. hakhak ^^

si kosong said...

masuk mahkamah la..

eiffel said...

far...red :: itu gwa xtau la...kena usha sperm kt bontot che' wa neh

AyuE SurihanyOt :: tukar jantina???gedixxx tol nk tukar2..bersyukur ngan apa yg ada..huhu

beautiful_rose :: owh, che' wa pown lbih kurang...

maisyara Pot! Pet! :: ntah r..mb kucin betina smua garang kot..dia jerk yg sopan..hhuuhu

c 0 :: gwa ingt nk failkn r..

::cdot the dot:: said...

bodoh!! sapa yg liwat kucing efel ni???? sapa??? sapa??? dah takda pantat kucing lain ke????

marina anakcikbob said...

cr peliwat die..

kucen aku ilang ni... :((
[tiba2 nak mengadu]

alvin takda umah harga 8juta said...

dah takda org lain ni..
kompom parit liwat dia sbb ian kan keje mlm..so kucen lu jd mangsa..kesian..
kucen tak berdosa itu jd mangsa keadaan..


apa kata tukar nama kucen lu faredcamtaek??



layan~~~~~

eiffel said...

cdot :: tuh r pasal...

marina :: lu ckp peliwat bunyi cm da pelawat...huhuu

alvin :: apakah???

faredcamtaek???xcomel nyer...

AiZ said...

hahaha.. kelakar tui ei nih ^__^..
kirim salam ngan biskut kat kucing tu..

eiffel said...

aiz :: ini betol2...bukan cobaan...huhuhu

K2r~90 said...

kucing ko tuh rela ke x >??

eiffel said...

ades...kalo pown dia tuh cm pondan...tp xkn la dia rela...huhuhu

haLyZaQiut said...

hhahhaa.....giler nie...kena cari saksi2 kejadian...hahaha..

marina anakcikbob said...

cr peliwat die..

kucen aku ilang ni... :((
[tiba2 nak mengadu]