8.26.2010

~SeLaMaT HaRi TuA~


salam…


di ari ni, ei nak amek kesempatan…nak wish hepy bufday kat abang ei…er…ini abang betul-betul punya tau, bukan abang angkat atau abang nak buat laki…ini abang satu emak, satu ayah…
(ei tak derk mak atau ayah laen…harap makloman)



hari ni bertambah setaun lagi umor dia…moga-moga dia panjang umo, murah rezqi…dan bergembiralah di jb…dan ei gak berdoa supaya dia tak mati kemurungan di sana…
*aik...asal lak tak mati kemurungan???*



tak derk sebab, ari tuh dia gedik-gedik tak nak pegi jb tolong bisnez mak ei, tp ei yang pujuk…dan bermacam-macam alaasan yang dia bagi…antara ayat sedey nak mati dia tuh



“Aku tak nak dok sana lah…hati aku tak derk kat sana…” lepas tuh, dia cakap lagi…


“Lepas sebulan aku dok jb t aku jadi gila…ko suka abang kesayangan ko ni jadi gila???Lepas tuh masuk hospital orang gila.”


“Tak perlah, jb dekat jerk ngan Hospital Tampoi,” gurau ei yang bagaikan nasihat.


“Owh, ko sukalah ea!!!” teka abang cam nak majok.heheehe



“Lepas dua tiga bulan plak, t aku mati kemurungan”  alasan dia dengan nada sedih.
(konon mintak simpati…huhuhu)



Namun, setelah dipujuk-pujuk maka abang ei pown pegi…sekarang ni rasanya da tiga bulan kot.Dia begitu siyus menolong emak. Hurm...baguslah.



~katanya, muka dia ada iras2 kimutaku…~




~real kimutaku...~



owh...korang sila jangan admit...oke... itu adalah picca dia ketika muda dalam 3taun yg lepas...
owh, korang pown jangan nak gedik-gedik kata rupa kami serupa seperti kembar, atau bagaikan diphotostat...dan sewaktu dengannyer...
blasah jap g!!!









'ketua'-an dia sangat terserlah bukann...ngeh ngeh...




pesanan untuk abg dd...(klo dia bca r) :: oit org tuaa...hepy bufday yg ke-26...adiah???ala, ko kan da tua...orang tua mna ada adiah...t klo nak balek kl, roger2 la aku, aku nak soh ko potong rambut ne, style korea yg baru punya...mesti comel adik mu ini =D

Enhanced by Zemanta

13 comments:

MOFASAD said...

selamat hari lahir~


weeeeeee

AyuE SurihanyOt said...

hai...abang....


boleh berkenalan...ngeh3

Lya Colours said...

selamat hari ketuaan !!!

diana said...

eh..
betul2 sama la kan?

eiffel said...

far..red + lya kaler :: ye..ye..selamat

ayu :: erk???

diana :: apa yg sama??

Linglung said...

masalahnya...kimutaku pun gua tak tak sape..

miss lolly a.k.a luvfareda said...

MINTAK nO tepongggggg!!!!


Happy bedday *abang*

eiffel said...

Linglung :: kimutaku a.k.a kimura takuya adalah pelakon jepon yg pames..hoit...kan gwa da tepek gmbar kimutaku -.-"

miss lolly a.k.a luvfareda :: erk??!!
g r mintak sndiri =P

asal tetiba abg gwa jd abg korang gk ni??? huhuhuu

Hamzah Ian said...

nasib baik aku tak gay.. kah kah kah..

fndrocka said...

memandangkan lu dah buat entri utk dia.. agak2 byk tak duit raya utk kau

Hamzah Ian said...

err

DuniakuAbstrak said...

ok, ada iras tuuu

hahaha

selamat TUA

lumut esoklusa said...

ganas gile abg lu ni??
gua lagi kacak kan?
hakhak