1.15.2011

Dasar Itik!



salam



binatang ni itik ker angsa ea?

alamak, ei pown dah penin…ei tengok macam sama je

masa ei kecik-kecik dalam umur lima, enam tahun…ei anti betul dengan itik/angsa ni!
sumpah wey!

paham-paham sajalah, umur baru lima enam tahun ni memang dah nak sama tinggi dengan itik/angsa…mungkin ei lebih tinggi sikit jer…




lebih kurang macam ni lar rupa itik tuh!

masa kecik-kecik dulu, ada sorang jiran kami, memang stok bela itik ngan ayam…jadi, dorang ni memang ada reban…bila petang, terkedek-kedek lar dorang dok halau itik tuh…


itik tuh pown berjalan lar macam itik pulang petang bersama keluarga dan anak-anak mereka…bajet macam keluarga bahagialah macam tu



dan ei plak, mestilah tengah syok bermain…ei pown tak ingat sangat tengah main apa…
entah macam mana ei terlalu dengan sekumpulan itik tuh!














tiba-tiba itik tuh punya marah, dikejarnya ei!pada hal, ei tak buat apa-apa pown, tapi sesuka hati dia jerk dia nk kejar ei








ei plak, apa lagi…lari tak hengatlah!dapatlah sedas dua dipatuknya!


bermula esok nyer, ei memang sudah anti dengan itik tuh. rasa macam nak dekat, lepas tuh nak tending-tendang jerk!peduli hapa itik sapa!sesuka aty jerk nak patuk-patuk!


dah lar mulut panjang! dasar itik!!!

itik tuh plak macam dah dapat hidu kebencian ei padanya. Asal nampak ei jerk, dia punya bebel dan jelingan tuh kemain, takut sangat anak dia tuh ei buat sup!


camtaek!


p/s :: 1st komik tuh ei buat sendiri guna pixton


p/s/s :: korang anggap lar burung dalam komik tuh sebenarnya itik yerk!huhuhuu
Enhanced by Zemanta

5 comments:

Catherine- said...

ehehe....burung kejar manusia.

Whoopz said...

Gwa penah ada pengalaman mcm ni.. Tp angsa.. Angsa la kejam dr itik.. Nak je gwa simpulkan leher dia yg panjang tu..

Sophie Al-yahya said...

huhuh.. nasib baik x pernah kena kejar dgn itik lagi.huhu.

maiMOONyet said...

hak3. tahniah ko kena kejar itik :P



* aku tk suka benau makan itik ni T___T

marina anakcikbob said...

ngek.. tu bukan itil.. itu angsa.. LOL..