1.07.2011

Gengster Plak!!


salam…


Alhamdulillah…isu pasal excident semalam dah settle…mamat tuh pown dengan baik hatinya dah pown bank in duit seperti yg dijanjikannya…


hm, baik kan…*nih calon buat lakik bagus ni, bertanggungjawab!

kehkehkehkeh!!!

bila ei citer ngan Tamara…terus dia tanya…

“Eh, mamat tuh pakai kereta apa?”

“Iswara jerk!”

“Eh, ko mana tahu! Entah-entah tuh kete nombor tiga dia ker! Dia dah kawen belom?” gurau Tamara.


“Mestilah aku tak tahu! Tapi aku rasa dah kot.” jawab ei.


settle masalah ni. Trauma pown dah kurang sikit. Cuma…*korang mesti rasa ini camtaek...











pak cik ei suruh ei keluar g kedai bawak kereta. ei pown keluar rumah sendirian. Baru lepas satu simpang di taman, tetiba kereta ei kena tahan oleh sekumpulan lelaki yg membawa senjata seperti parang dan ei dapat merasakan seperti mereka memegang pistol!



“Berhenti! Aku nak kau keluarkan semua duit yg kau ada!”


“Hah?”


“Kalau ko nak lalu kawasan kami dengan selamat, ko kena bayar cukai. Setiap simpang yg ko lalu, orang-orang kami ada di setiapnya.” kata sorang mamat yang bajet leader di situ.


“Korang ni siapa?” tanya ei.


“Kami ‘penjaga’ kat sini!” jawab salah seorang geng tersebut.


“Kalau aku tak nak bayar?” tanya ei memberanikan diri.



“Kalau ko tak tak nak bayar, nasib ko sama macam anjing ni!” sejurus selepas mamat itu berkata, terus di tembak anjing kurap itu. Anjing itu terjatuh dan mengerang kesakitan.



Peluh di dahi dan celah-celah ketiak mengalir. Mula membasahi baju yang baru dipakai.
Gengster di sini bukan calang-calang rupanya.





ei nak balek dah.anggap jerk lah bersambung yerk!
sory, tak sempat nak habiskan…ok, bye!

8 comments:

Catherine- said...

memang camtaek! ciss :p

marina anakcikbob said...

ahh..tipu!
tu mesti ko mimpi!

hiro said...

hik2..cool tol.

eiffel said...

@Catherine- :: chill lar...t aku free..aku smbg kar xP

eiffel said...

@marina anakcikbob :: hish, ko nih!!!kasik aku citer smpy abish dlu, bole?

platipus said...

kau ni mmg bikin panas je..grr

eiffel said...

@hiro :: aik, bukan hot meyh?

eiffel said...

@platipus :: bukan panas lar...camtaek!

camtaek!!!!!