1.09.2011

Gengster Plak! 02


Salam…


Dari entry lepas :: Gengster Plak!


Tiba-tiba sekawan anjing berlari dan mendekati anjing yang kini sudah tempang. Setelah beberapa saat mereka berkomunikasi antara mereka, salah seekor anjing yang bajet leader macam gangster tadi pown mula memandang tajam ke arah gangster yang berperut boyot sedikit.


Gengster yang poyo tadi mula berganjak sedikit pabila anjing tersebut mula menuju ke arah mereka. Tanpa membuang masa ei, ei pown dengan kadar segera memusingkan kereta lalu cabut balik ke rumah.



‘Giler ke hapa ni? Ada gangster bagai…dah lar penakut plak tuh’


Kumpulan gangster yang sempat menaiki kereta, terus mengikut ei sehingga depan rumah.

Pabila sampai di garaj sahaja, gangster tadi berhenti. Kemudian berpusing dan pulang.

‘Matik lah aku, Dia dah tahu rumah aku!’



Kemudian ei pown ceritakan apa yg jadi dengan pak cik ei. Tapi, pak cik ei tak nampak cuak langsung! Langsung tidak sama ketika ei baru lepas amik lessen tempoh hari. Asal dekat dengan kenderaan lain jerk, sibok dok menjerit soh tekan brek!


Camtaek!


Pak cik ei ingat, dia lar hero dalam citer ni gamaknyer! -.-”
*sorry yerk pak cik!



Siyesly, ei berasa sangat pelik sebab pak cik ei sangat cool. ei plak, jangan cakap lar.

“Ah, tak ada apa lah tu. Dorang takkan berani punya!” Jawab pak cik ei macam tak endah langsung.



ei  dah fikir macam-macam.


‘Macam mana klo pak cik aku takde, lepas tuh dia serang kteorang smua?

Macam mana plak ngan anak bini pak cik aku????’

‘Dah lar, kekadang aku bawak kete sensorang. Klo apa-apa jadi, t macam mana???Dah lar dorang ni ada macam-macam senjata!’

‘Kenapa pak cik tak nak kol polis jerk! Biar dorang settle-kan.’







Pak cik nak keluar, dia ada hal. Lalu tinggal kami pada ketika itu, hanya perempuan semuanya.
ei sudah mula rasa cuak!


‘Macam mana klo dia intip, dan tengok gerak-geri kami? Pasti dorang tahu pak cik tak ada. Lepas tuh datang serang time tuh?Abis, apa aku nak buat ni???Dah-lar ada budak kecik, kesian dorang…

Dah-lar dorang tuh ganas nak matik! Nak telepon polis ker?’







Tiba-tiba…




So, so what, I'm still a rock star
I got my rock moves and I don't need you
And guess what, I'm havin' more fun
And now that we're done I'm gonna show you tonight




*Pink - So What

ei cari henfon…kemudian melihat skrin…

5.30 A.M


Owh…nak mandi,g kerja…

Duduk termangu-mangu…
  
Yang tadi tuh mimpi ker????


APA CAMTAEK SANGAT MIMPI NAK BUNUH JERKKKKKKK???????
TAK BOLEH KE MIMPI INDAH-INDAH SIKIT????


Arghhhhhhhh...tension ei tahu!


p/s :: mesti korang nak kata camtaek kan?! 




6 comments:

Catherine- said...

ko hapal mimpi ko ek?` giler la ko nih :p

Whoopz said...

ceh.. ciss.. mmg kena kata jugak




















CAMTAEK!!!

maCy said...

sengal la ei!. hahahahaaaha

marina anakcikbob said...

haku da hagakkkk!
huarrghhhhh! meroyan~!

Dearie Pearls said...

harhar.....

patot mimpi sampai habis..

Cik.Melur said...

mimpi je? wa excited bace!!